Azidops Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hei folkens. Da var spillåret 2010 unnagjort. Et fantastisk spillår. Fikk derfor lyst til å vite hva dere mener er de 5 beste spillene utgitt i 2010 for Xbox 360. Både butikkjøpt og Arcade-spill kan rangeres. Kom gjerne med kommentarer. Regler: - Xbox 360 spill sluppet i 2010 - Du bør ha spilt dem selv. Ikke baser deg på andres meninger eller reviews Liste over spill sluppet i 2010 finner du på Gamer.no Her er min liste: 1. Mass Effect 2 Kongespill. Svarte til forventningene. Ryddet unna en del av den kjedelige grindingen og sideoppdragene var mer varierte. 2. Red Dead Redemption Endelig et fullblods cowboy-spill som passer perfect i GTA-sjangeren. God story og varierte oppdrag. Kniver skarpt med ME2 om tittelen årets spill. 3. Battlefield Bad Company 2 Mange timer med underholdning. Det klart beste onlinespillet i 2010. 4. Fifa 11 Jeg er fotballfan. Need I say more? 5. Alan Wake God historie. Morsom vri med episode-vinkling og cliffhangers. Hjernevridende avslutning. ------------------------------------------------------------------------------------------ Dette er spill jeg har spilt. Det finnes andre gode titler jeg ikke har spilt og derfor ikke vurdert. Da er det deres tur! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Trenger vi virkelig en goty tråd for hver konsoll nå? Er ikke "ditt goty 2010" tråden nokk? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Trenger vi virkelig en goty tråd for hver konsoll nå? Er ikke "ditt goty 2010" tråden nokk? Mitt åpenbare svar er Ja/Nei. Jeg har bare 360 og derfor er det interessant for meg. Forhåpentligvis andre også. Back to topic. Kun poster som holder seg til topic fra....... NÅ! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Red Dead Redemtion. Dette spillet har jeg brukt mye tid på. Er lenge siden jeg har blitt så revet med i en historie av et spill på lenge. Årets "sniker" : Enslaved, spennende historie. Fantastiske animasjoner, nydelig grafikk. Jeg falt for dette spillet etter første minutt. Årets hit`er: - Halo Reach - Call Of Duty Black Ops. Å en liten ekstra ting jeg vil dele. Gears Of War 2 kom tilbake med mange nye MP / event moduser osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå