Gå til innhold

seriøsitet

Bose

Anbefalte innlegg

Jeg syns seriøsiteten er veldig dårlig her. F.eks: Det var en her som spurte om det er mulig å montere turbo på moped.Han spurte IKKE om hva enkelte her syns om moped, derfor var det helt unødvendig om å skrive om hvor teit moped var og diverse diverse. Og når jeg spurte om hva som betydde mest for folka her på forumet så starta en evig bil-diskusjon som ikke hadde noe med saken å gjøre. Kan vi prøve å holde emnene litt mer-on-topic?? Vet det står søppel,men alikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde tråd starteren hatt litt mer peiling på motor, og kansje posta tråden i "annet" istedet for "søppel" så trur jeg det ville blitt litt bedre!

:yes::yes:

Er helt enig Bose. Alle var imot meg når jeg sa at moped ikke er så gale som alle skal ha det til.

Synns moped er konge jeg :woot:

Selv kjører jeg TsX med 49mmCharmo 21mmDellorto!

Men når noen er sterkt imot noe, spec. hvis de har skrevet mange poster, vil jeg ikke komme imellom :shrug: ...

Lenke til kommentar

Er litt synd. Moped er fint det. Har ikke kjørt så mye siden jeg ikke har mopedbeviset (hihi. ikke lappen engang..), men det er jo morsomt da.

Men når man er 18 så kaster man jo mopeden. Selger den iallefall.

Lenke til kommentar
Er litt synd. Moped er fint det. Har ikke kjørt så mye siden jeg ikke har mopedbeviset (hihi. ikke lappen engang..), men det er jo morsomt da.

Men når man er 18 så kaster man jo mopeden. Selger den iallefall.

det er greit å ha moped når man er over 18 også!

hvis man skal en liten tur på butikken, eller ned og øyse båten.. kanskje en tur til byen for å se på livet?

noen greie ting med moped:

man slipper køer

man slipper bompenger

man slipper parkeringsbøter?

bruker veldig lite bensin

kommer til over alt

liten plass i garagengården

Lenke til kommentar

Lite bensin? En moped bruker jo massevis med bensin. Iallefall hvis du tenker iforhold til motorstørelsen. Ville heller hatt en 125250cc da.

Men du har egentlig rett. Men det er mye mer macho og kjøre rundt i bil. Selvom det er en 1.0 Nissan Micra.. ;)

Lenke til kommentar
Lite bensin? En moped bruker jo massevis med bensin. Iallefall hvis du tenker iforhold til motorstørelsen. Ville heller hatt en 125250cc da.

Men du har egentlig rett. Men det er mye mer macho og kjøre rundt i bil. Selvom det er en 1.0 Nissan Micra.. ;)

0.2 på mila er da ikke så mye :shrug:

Lenke til kommentar

Bruk mine poster som eksempel, ja :oops:

Hadde tråd starteren hatt litt mer peiling på motor, og kansje posta tråden i "annet" istedet for "søppel" så trur jeg det ville blitt litt bedre!

Har litt peiling på motor, men, er desverre ikke så grusomt begavet.. sorry :roll:

Men jeg er blitt litt skuffet over forumet, syntes også at det er blitt mye off-topic med tiden, men det er vel bare slik det blir når man diskuterer...

Lenke til kommentar

Synes vi er seriøse her som bare f*en... Når man ankommer søppel, får man søppel. Personangrep og annet rusk finnes nesten ikke her. Derimot er det masse fleip som kanskje ikke alle nybegynnere skjønner.

At det sporer av kan være et problem, men for trådstarteren er det bare og la det skure å gå en dag eller to, og så gjenta deler av spørsmålet på nytt. Bruker som regel og ordne seg da :)

Lenke til kommentar

ØY!

yaris er tøffere ..

(også 1litere.. (og litt over .... T-sport r0x0r) )

Lenke til kommentar
Må jeg minne dere på at dette ikke er en bil-tråd?Det er laget en bil-tråd!! Så Yariser og mopeder og diverse andre kjøretøyter kan dere diskutere der.ok?

jeg minner deg om at dette er SØPPEL! .. ikke annet... altså .. SØPPEL!

:yes: enig med K-DoG når du poster i søppel må du nesten tåle slikt

Lenke til kommentar

Men det er ikke no grunn til å gå off-topic da!!Det er ikke no regel at alle svara som blir posta i søppel skal ha så lite relevanse med med emnet som mulig!!Hvis du vil snakke om no helt annet, så lager du bare ett nytt emne!! er det så jævla vanskelig!!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...