AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Det vittigste er jo at "Thi4f" ikke en gang er korrekt bruk av tall for bokstav. "Driv3r" og "Thi3f" kan liksom i så måte om ikke forsvares så i hvert fall forstås. Eneste som har greid å dra av en slik tittel må være Left 4 Dead-spillene og det ene og alene fordi tallet er relevant til spillopplevelsen og fordi det fungerer både som "four" og "for". Har aldri prøvd Thief-spillene, men meg bekjent er Thief 2 et meget godt spill. Da kan jeg jo håpe Thief 4 blir noen lunde lignende det, så kanskje jeg hopper på båten jeg også. Endret 10. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Thief 3 koster 15 euro på steam. Bare ikke spill i den meningsløse tredjepersonsmodusen, så er det en like god introduksjon til serien som 1 og 2. Selv nummer tre ser litt gammel ut i dag, men Dark-motoren som driver nummer en og to mistenker jeg kommer til å se så antikk ut at man må ha forholdet til spillet og nostalgien på plass for å få noe ut av der, selv om gameplayet fremdeles er topp. Endret 10. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå