Gå til innhold

Rart problem med Ps3 kontrollerne mine i dag.

NrNine

Anbefalte innlegg

Når jeg skulle fyre opp Ps3`n ista virket ingen av mine 3 kontrollere. På samtlige når jeg prøvde de ut blinket lysene som når de ikke er "knyttet" til den spesifikke Ps3`n. Koblet til ledningen og da funket alt greit. Tok den ut igjen... 4-5blink og død.

Fant fort ut at samtlige kontrollere var 110% tappet for strøm, så nå står de i lade kø alle sammen. Grunnen til at jeg fortsatt sitter her som et spørsmålstegn er at når jeg skrudde av konsollen i går, vet jeg 145000% sikkert at ALLE kontrollerne var fulladet, bortsett fra den ene som jeg brukte 1-2timer etter den var ferdigladet.

Vet at at konsollen og kontrollerne var avskrudd når jeg avsluttet i går. Vet at ingen har brukt den i mellomtiden.

Noen logisk forklaring på hva som har skjedd? Jeg har ingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke til å gjøre noe med kontrollerne før jeg nå har ladet dem en stund. De kontrollerne jeg nå har ladet fungerer normalt igjen, mens den siste som jeg ikke har ladet enda i dag (men som var fulladet i går) er fortsatt håpløs. Har altså fikset problemet, men klarer på ingen måte å forstå hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Når jeg skulle fyre opp Ps3`n ista virket ingen av mine 3 kontrollere. På samtlige når jeg prøvde de ut blinket lysene som når de ikke er "knyttet" til den spesifikke Ps3`n. Koblet til ledningen og da funket alt greit. Tok den ut igjen... 4-5blink og død.

Fant fort ut at samtlige kontrollere var 110% tappet for strøm, så nå står de i lade kø alle sammen. Grunnen til at jeg fortsatt sitter her som et spørsmålstegn er at når jeg skrudde av konsollen i går, vet jeg 145000% sikkert at ALLE kontrollerne var fulladet, bortsett fra den ene som jeg brukte 1-2timer etter den var ferdigladet.

Vet at at konsollen og kontrollerne var avskrudd når jeg avsluttet i går. Vet at ingen har brukt den i mellomtiden.

det som kan ha skjedd. er det at du har brukt opp batteriet i kontrollen helt. da kan det ha forkortet levetiden på batteriet.

Lenke til kommentar

det som kan ha skjedd. er det at du har brukt opp batteriet i kontrollen helt. da kan det ha forkortet levetiden på batteriet.

Takk for tipset, men jeg har aldri tappet hele batteriet i noen av kontrollene. Jeg er faktisk ganske "streng med meg selv" på å alltid ha de jeg ikke bruker til lading mens jeg spiller med den tredje. Uansett så var som sagt alle kontrollene fulladet da jeg la meg i går, så det er ganske rart at de har tappet seg selv i løpet av natten mens hele systemet har vært avslått og ingen har brukt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...