NrNine Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Når jeg skulle fyre opp Ps3`n ista virket ingen av mine 3 kontrollere. På samtlige når jeg prøvde de ut blinket lysene som når de ikke er "knyttet" til den spesifikke Ps3`n. Koblet til ledningen og da funket alt greit. Tok den ut igjen... 4-5blink og død. Fant fort ut at samtlige kontrollere var 110% tappet for strøm, så nå står de i lade kø alle sammen. Grunnen til at jeg fortsatt sitter her som et spørsmålstegn er at når jeg skrudde av konsollen i går, vet jeg 145000% sikkert at ALLE kontrollerne var fulladet, bortsett fra den ene som jeg brukte 1-2timer etter den var ferdigladet. Vet at at konsollen og kontrollerne var avskrudd når jeg avsluttet i går. Vet at ingen har brukt den i mellomtiden. Noen logisk forklaring på hva som har skjedd? Jeg har ingen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har du prøvd å holde inne PS knappen i midten av kontrolleren, da dukker det opp kontroller instillinger, så går du inn der og tildeler kontrolleren et nummer? Vet ikke om det funker, men kan jo prøve. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Fikk ikke til å gjøre noe med kontrollerne før jeg nå har ladet dem en stund. De kontrollerne jeg nå har ladet fungerer normalt igjen, mens den siste som jeg ikke har ladet enda i dag (men som var fulladet i går) er fortsatt håpløs. Har altså fikset problemet, men klarer på ingen måte å forstå hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Fear of Diablo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Når jeg skulle fyre opp Ps3`n ista virket ingen av mine 3 kontrollere. På samtlige når jeg prøvde de ut blinket lysene som når de ikke er "knyttet" til den spesifikke Ps3`n. Koblet til ledningen og da funket alt greit. Tok den ut igjen... 4-5blink og død. Fant fort ut at samtlige kontrollere var 110% tappet for strøm, så nå står de i lade kø alle sammen. Grunnen til at jeg fortsatt sitter her som et spørsmålstegn er at når jeg skrudde av konsollen i går, vet jeg 145000% sikkert at ALLE kontrollerne var fulladet, bortsett fra den ene som jeg brukte 1-2timer etter den var ferdigladet. Vet at at konsollen og kontrollerne var avskrudd når jeg avsluttet i går. Vet at ingen har brukt den i mellomtiden. Noen logisk forklaring på hva som har skjedd? Jeg har ingen. det som kan ha skjedd. er det at du har brukt opp batteriet i kontrollen helt. da kan det ha forkortet levetiden på batteriet. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Når jeg skulle fyre opp Ps3`n ista virket ingen av mine 3 kontrollere. På samtlige når jeg prøvde de ut blinket lysene som når de ikke er "knyttet" til den spesifikke Ps3`n. Koblet til ledningen og da funket alt greit. Tok den ut igjen... 4-5blink og død. Fant fort ut at samtlige kontrollere var 110% tappet for strøm, så nå står de i lade kø alle sammen. Grunnen til at jeg fortsatt sitter her som et spørsmålstegn er at når jeg skrudde av konsollen i går, vet jeg 145000% sikkert at ALLE kontrollerne var fulladet, bortsett fra den ene som jeg brukte 1-2timer etter den var ferdigladet. Vet at at konsollen og kontrollerne var avskrudd når jeg avsluttet i går. Vet at ingen har brukt den i mellomtiden. Noen logisk forklaring på hva som har skjedd? Jeg har ingen. det som kan ha skjedd. er det at du har brukt opp batteriet i kontrollen helt. da kan det ha forkortet levetiden på batteriet. Takk for tipset, men jeg har aldri tappet hele batteriet i noen av kontrollene. Jeg er faktisk ganske "streng med meg selv" på å alltid ha de jeg ikke bruker til lading mens jeg spiller med den tredje. Uansett så var som sagt alle kontrollene fulladet da jeg la meg i går, så det er ganske rart at de har tappet seg selv i løpet av natten mens hele systemet har vært avslått og ingen har brukt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå