Odesseiron Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 I februar kommer storspillene på løpende bånd. Les hele saken Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ser ut som det blir Hardcore, Torchlight på meg ut i fra denne lista men hadde heller sett Bewjewelled 3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Beyond good and evil skal definitivt sjekkes ut. Kjøpte det på PC for en liten stund siden, men det funket ikke helt optimalt. En oppgradert versjon vil passe meg utmerket! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal lett ha meg Beyond Good & Evil. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Ble ganske så frustrert da jeg fikk vite at Beyond Good and Evil skulle komme i HD-versjon, etter å ha begynt å spille pc versjonen nå i jula, og kommet et godt stykke vel og merke. Men så viste det seg heldigvis at PC versjonen og HD versjonen er ganske identiske etter nærmere sjekk av bilder fra HD versjonen. Men liker veldig godt at andre nå har en god sjanse til å få prøvd det, for det er virkelig et godt gjennomført spill med mange solide gameplay elementer. Kan nesten si det er en blanding mellom Zelda, pokemon snap og en smule Splinter Cell, med en håndfull racing elementer, som alle i min bok er knallspill Endret 6. januar 2011 av Leaf Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ser bra ut dette her, men jeg fatter ikke hvorfor vi i Norge ikke får være med på virkelige godbiter som i XBLA Indie Games Winter Uprising. http://www.indiegames-uprising.com/ Noen som vet om det er mulig å skaffe seg Indie-spill fra XBLA? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Indie-biten er ikke tilgjengelig i Norge dessverre. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har hatt lyst til å spille Beyond Good & Evil så lenge jeg kan huske, så jeg kommer til å kjøpe spillet så fort det dukker opp på XBLA. Leafs beskrivelse av spillet har bare gjort at jeg gleder meg enda mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå