saladin waits for alice Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Altf4 spill search and destroy, da er problemet løst Lenke til kommentar
KRIGERN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg ble skuffet over MW2, jeg ble skuffet over Black Ops, mens COD4 er alltid noe jeg vender tilbake til. Det virker som de er toppe for ideer til hva de skal dytte i spillet, MW2 og Black Ops var ikke noe særlig etter min mening. Lenke til kommentar
Eirrik Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Modern Warfare 1 & 2 er enkelt og greit de beste spillene jeg noen gang har spilt. Håper ikke denne krenglingen har preget utviklingen Modern Warfare 3, men at de fortsatt kan lage et nytt og dritbra spill Lenke til kommentar
ZlaskeN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Etter min meningen var Infinty Ward helt råe til å lage spill! Mener selv at ingen kunne målt seg med dem, helt til det tullet med alle oppsigelsene skjedde. Skulle likt å visst grunnen til det igrunn. Modern Warfare 1 og 2 er virkelig noe av det råeste jeg noen gang har spilt! Men når 3ern kommer, og man vet at de som ikke begynte franchisen(?) er de som driver å lager det nå. Så føler jeg egentlig at det blir litt ødelagt.. Activision har ødelagt mye på å la Zampella og West gå. Mener nå iallfall jeg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) eller fjernet ''Noob stuffa' fra mw2 multiplayer delen og brukte resten i ''mw3'' me mer, hadde den kunne slått mw2, lett. Jeg er helt enig. Hvis de fjernet absolutt alt fra MW2 og la det inn i et nytt spill ville det vært bedre, lett. Zlasken: Grunnen er at Activision ikke ville betale de siden de tjente mer penger på å bare si de opp. Nei, dette er ikke noe tull jeg prøver å sette inn i hodet til folk, det er sant og bekreftet. edit: Det finnes ikke noe spill som heter "Modern Warfare 1" Endret 8. januar 2011 av ArilC Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det er kjekt å bruke Modern Warfare 1 som betegnelse for å skape mindre rør i tråden, ellers er jeg ganske enig altså. Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 For d første så må man skille mellom sp og mp. Sp på MW, MW2 og BO mener jeg er overlegent bra iforhold til alle andre skytespill. Mens mp er så og si elendig på PC, men funker greit på konsoll. Jeg gleder meg til ett nytt MW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå