Joachim_F Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi kan snart forvente mer informasjon om det ambisiøse rollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Morsomt, jeg så febrilsk etter info om dette like før jul, ettersom jeg ikke hadde hørt noe om det siden 2008-artikkelen. Trodde det var dødt, hyggelig at de fortsatt driver på. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Men hjelper det om Dungeon-innvånerne har egne liv og rutiner dersom poenget uansett er å slakte dem i hopetall? :| Lenke til kommentar
Soth Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Er det der et faktisk skjermbilde fra spillet eller artwork? Så jo grusomt kult ut ihvertfall. edit: glem det. Endret 5. januar 2011 av Goat Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har aldri hørt om dette før, men det høres definitivt lovende ut. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Men hjelper det om Dungeon-innvånerne har egne liv og rutiner dersom poenget uansett er å slakte dem i hopetall? :| Siterer Øystein Furevik fra hans sniktitt i 2008: Spelet har stor fokus på to ting; kamp og samfunn. Det vi har fått sjå, er først og fremst samfunnet. Du vil vandre rundt i ein goblin-by, og her vil du få sjå korleis det daglege livet faktisk er. Folk vil snakke til deg, og dei vil snakke med kvarandre. I tillegg står det jo også i denne artikkelen at: Utviklerne ønsket nemlig å forsøke å lage en realistisk og dynamisk verden for spillet, hvor gobliner og andre huleboere ikke er endimensjonale monstre som angriper ved første møte, men lever sine egne liv med daglige rutiner og det hele. , Noe som igjen tyder på at vi skal mer eller mindre leve blant disse goblinene, ikke nødvendigvis slakte hver og en av dem. Endret 5. januar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Nå tok jeg meg bryet med å lese sniktitten, og da virket jo dette med en gang betydelig mer spennende. For de utålmodige er det altså snakk om en slags Dungeon Keeper-vri på actionrollespill, hvor du er "monstrene" sin helt. Da gir også hele goblinsamfunnet mer mening, siden de da blir landsbyene du bruker som base, og huser npc-ene som supplerer deg med rykter og oppgaver. Endret 5. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kvar gong eg ser dungeon "somethink" tenker eg Dungeon Keeper. Men nei... Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Sitat Gamer.no i 2008, og da virket det som et spennende prosjekt. Utviklerne ønsket nemlig å forsøke å lage en realistisk og dynamisk verden for spillet, hvor gobliner og andre huleboere ikke er endimensjonale monstre som angriper ved første møte, men lever sine egne liv med daglige rutiner og det hele. Som Oblivion da. Endret 10. januar 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå