Joachim_F Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Naval War: Arctic Circle vil lanseres av svenske Paradox. Les hele saken Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Så litt grafisk utdatert ut men om spillbarheten blir knall så gir jeg egentlig beng i grafikken Og så er det jo norske utviklere vi snakker om her så må nesten være litt patriotisk å støtte dem når det en gang kommer. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Håper de bare er patriotiske nok til å ha med en norsk fraksjon eg =) Lenke til kommentar
rlmaers Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Om man kan spille Norge med (minst) dagens fartøy, som fregattene og MTB og NSM II, så er jeg nærmest solgt. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 utviklerne lover høy realisme i forhold til våpen, utstyr og skip. Så våpen, utstyr og skip er ikke særlig realistisk, og utviklerne skal ha høyere realisme enn det? Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Høy realisme = høy grad av realisme. Altså ganske realistisk i forhold til våpen, skip og utstyr. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Høy realisme = høy grad av realisme. Altså ganske realistisk i forhold til våpen, skip og utstyr. ... <_< Jeg synes i alle fall at det er fint å se noen som slår ned på feilaktig bruk av "i forhold til". Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Høy realisme = høy grad av realisme. Altså ganske realistisk i forhold til våpen, skip og utstyr. Når "i forhold til" blir så inngrodd at folk ikke engang ser feilen når noen påpeker den, DA er det blitt ille! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Må innrømme at diskusjonen var ganske morsom her ja. Blir nesten som når amerikanere sier "iregardless", som betyr det motsatte av det de tror. Sarkasme og ironi er også utsatt for misforståelser. Kan bli ett morsomt spill, får se om jeg plukker det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå