mcgroven Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 USA elsker Nintendo av hele sitt hjerte. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 DS er bare genialt. I min meining har den de beste spillene ut av alle konsollene. Særlig når det gjelder strategy spill. Gleder meg til 3DS, men vil nok vente 1år eller noe til den faller i pris. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er det bare jeg som stusset over noe? "Per i dag har man solgt 47 millioner enheter over dammen siden slippet i november 2004." "– Når vi har solgt 45 millioner her i USA kan vi ha en samtale om neste generasjon, avslutter Fils-Aime." "11 millioner igjen, da. Skal vi si et par ukers ventetid?" Hvor får dere 11 millioner fra? Sånn jeg ser det har de solgt to millioner mer enn de trengte? Uansett, jeg håper dette er en liten pekepinn til alle som tror DS ikke er en fullverdig konsoll bare pga størrelsen. Lykke til med å dra en 50" 3D- /HDTV og PS3/xbox360 med på bussen. Jeg har hatt DS Lite ganske lenge nå og elsker den bare mer og mer. Egentlig er det litt synd 3DS kommer snart, fordi utviklere har endelig fått opp øynene for hva DS faktisk er i stand til. Selvsagt gleder jeg meg som en unge til 3DS og har forhåndsbestilt for flere måneder siden, men jeg foretrekker helt klart "dårlig" DS-grafikk i et bra spill fremfor dårlige spill i ekte 3D. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Det er snakk om Wii 2, ikke DS. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Regnet med det, men det står ingenting om salgstall for Wii. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Regnet med det, men det står ingenting om salgstall for Wii. "Til sammenligning har Wii solgt 34 millioner i USA alene" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå