Odesseiron Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Stardock har lovet designeren frie tøyler og et eget team. Les hele saken Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det lover bra. Elemental fikk en svært dårlig start, men de har patchet til den store gullmedaljen for å få det spillbart. Pr i dag er det et veldig bra spill, men det kunne trengt litt finpuss og ekstra features for å dyttes over kanten og bli en klassiker. På den annen side var ikke Civ V noe særlig spillbart heller pga elendig AI, så å lage dårlige spill kan skje de beste. Bill Roper presterte jo å gi oss Hellgate: London og Champions Online... Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Sins of a Solar Empire 2 vær så snill!! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Støttes, om det er flere sider, interessante kamper, skipsbygging alá GalCiv 2 og variasjon. Eller en blanding av GalCiv2 og Sins. Kanskje GalCiv 2 med RTS-kamper opå bakken og i rommet? Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det var da enda på tide at det ble offentlig. Det har vært ganske åpenbart en stund nå. Jon har vært registrert og aktiv på Stardock sine forum i en måned nå og det har vært hintet et par ganger utover det. Men jeg ønsker Jon lykke til videre. Han gjorde en flott jobb med Civ5. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Liker stardock veldig godt som selskap, men som regel treffer ikke spillene deres for min del. Virker som om de ofte er for fokusert på makro delen av spillene sine (massevis av enheter, meget god oversikt), men at "mikro" delen som regel lider (enhetene, og oppgraderingene er alt for kjedelig/generiske). Her passer jo begge de nye personene godt inn, venter noen måneder til så kanskje tør jeg kjøpe elemental. Endret 5. januar 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå