Spillredaksjonen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gamer.no har fått nye eiere - les hva dette betyr for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke for å være kjip mot noen, men gamer.no er MILEVIS foran spillverket. Naturligvis bra med støtte i ryggen, men pass på å hold på deres egenart da dere virkelig har vært up for the task etter splittelsen. Kanskje det blir nok penger til å lage noen quicklooks og videopodcasts? Yeeees??? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dette blir sikkert bra. Men jeg skjønner ikke at dere kan fusjonere Gamer.no og Spillverket.no, samt Amobil.no og Mobilen.no uten at en av motpartene må vekk? Skal de to sidene konkurrere mot hverandre om å få ut nyheter først, så er dere i samme mediehus? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Farvel integritet, hei monopol! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Håper bare Gamer.no blir like godt som det alltid har vært :'( Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da får vi vel info om hva som skjer med forumsituasjonen? Selvom det er ganske så åpenbart.... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 "Diskuter gjerne på Diskusjon.no?" Hadde det vært mitt ønske hadde jeg ikke hatt en bruker på Innlegg.no. Er det sånn vi får kroken på døra? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kommenter gjerne på Diskusjon.no. Nei takk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Man kan vel like gjerne løfte frakken fra knaggen og forflytte seg over dit med en gang. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg håper ikke det redaksjonelle innholdet blir noe værre. Føler selv at Gamer.no ble bedre etter splittelsen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da sier jeg takk for alt, både hos Innlegg.no og diksusjon.no. Får finne meg andre beitemarker skjønner jeg, for jeg vil ikke ha noe med Mediahuset å gjøre. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mindre reklame? Im in Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har ikke noe formening om diskusjon.no selv om det virker som mange mine med-brukere har det. Forhåpentligvis så kommer dette til å ordne seg, hvis ikke så trekker jeg over til internasjonalt farvann. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det her har vi vært igjennom såååå mange ganger i den andre tråden. Innlegg.no har mange gode brukere og hvis de flytter seg til Diskusjon.no, så dilter jeg videre. Da blir det kanskje et bedre forum. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Farvel integritet, hei monopol! Da sier jeg takk for alt, både hos Innlegg.no og diksusjon.no. Får finne meg andre beitemarker skjønner jeg, for jeg vil ikke ha noe med Mediahuset å gjøre. Du skal lete lenge for å finne andre beitemarker TCi. Som j@cob sier, hils pent på monopolet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det finnes mange gode spillfora fra andre land enn Norge. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Menmenmen Nå som jeg endelig har hatt et forum hvor jeg har følt meg noelunde hjemme :c Endret 4. januar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Farvel integritet, hei monopol! Da sier jeg takk for alt, både hos Innlegg.no og diksusjon.no. Får finne meg andre beitemarker skjønner jeg, for jeg vil ikke ha noe med Mediahuset å gjøre. Du skal lete lenge for å finne andre beitemarker TCi. Som j@cob sier, hils pent på monopolet Heldigvis er terskelen for å starte opp liknende tjenester ganske lav, dermed er det nye nettverket nødt til å levere kvalitet for brukerene for å overleve over tid. AtW Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ka farsken? Brøt ikke dere med Edda Media da? Det som gjorde at det ikke var kobling mot diskusjon.no lenger? Er det enighet igjen nå da? Edda Media eies av ErgoGroup gjør det ikke? Der jobber jeg faktisk. Og vi blir slått sammen med EDB business partner. Med andre ord, statseid gitt! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Håper dere ikke tar skade av å ha spillverket med på laget. Den siden er håpløst dårlig i forhold til dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå