V. Haugen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dette er de virkelige lavprisaktørene. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skal si NetCom kommer godt ut av det Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Både tele2 og chess har jo hatt kampanje nå. Ring uendelig mye for 89 kroner (mnd før jul). Nå har de 199 kr pr mnd frem til mai - ring/sms/surf uendelig mye (kun norske "vanlige" nummer) -- Chess Sjakk Matt er jo ikke med i testen, som jeg kan se? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Både tele2 og chess har jo hatt kampanje nå. Ring uendelig mye for 89 kroner (mnd før jul). Nå har de 199 kr pr mnd frem til mai - ring/sms/surf uendelig mye (kun norske "vanlige" nummer) -- Chess Sjakk Matt er jo ikke med i testen, som jeg kan se? Det stemmer: Ringepriser tar ikke med kampanjetilbud som bare varer en viss periode. Hvis Chess hadde gjort Sjakk Matt til et permanent abonnement i sin prisplan, uten tidsbegrensninger eller krav om å bestille i løpet av januar, ville det altså blitt inkludert. Det samme gjelder tilsvarende kampanjer fra andre operatører. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er en grunn til at Onecall en billig. Elendig kundeservice og dårlig fakturering system/rutiner. STYR UNNA!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har kontaktet OneCall kundeservice og hadde ikke noe problem med å komme igjennom eller få svar. Faktureringen fungerer også bra for meg, så jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen til innlegg 6.1.2011 13:16 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har også vært Onecall kunde tidligere, og kan bekrefte ELENDIG kunde service, og MYE rot i faktura systemer. Måtte ofte bruke 200-300kr på å ringe kundeservice før dem klarte å ordne opp i sine egne faktura feil. Fratrekk i faktura var aldri aktuellt. Billige er dem, MEN...... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjenner meg heller ikke igjen i kritikken her. Har bare vært fornøyd så lenge jeg har vært kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg