orlund Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Toshiba skal i løpet av 2011 lage bærbare som støtter 3D uten briller. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 -Dette ser man aldri på TV fronten. Fungerer bare for en person av gangen, så med mindre skribenten a) ikke har satt seg inn i saken B) utelukkende ser på tv alene Vil dette være en sak som er kun for laptopmarkedet. Spennende å se hva ytelsen blir ettersom man her snakker om bildegjenkjenning + man må rendre dobbelt sett frames. Ser for meg at dette ikke blir slager. LAber ytelse, dyrt og begrenset bruk. Men tiden vil vise.. Hadde dog ikke holdt pusten Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Første gang jeg har sett en nyhet på tek.no linker til teknofil.no Sammenslåingen er vel ikke langt unna nå? Blir bedre med kvalitet fremfor kvantitet slik det er nå, med to nettsteder for nesten alt. Eneste store negative konsekvens er at det blir kutt i antall julekalendre. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Første gang jeg har sett en nyhet på tek.no linker til teknofil.no Sammenslåingen er vel ikke langt unna nå? Helt riktig. Her er saken om fusjonen: http://www.hardware.no/artikler/naa_starter_vi/80278 Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 3D = bad for øynene >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg