laneZ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hadde dette her funka greit ? Lian Li Miditower, Aluminium, USB, Sort - Leveres uten strømfors. PC602BUSB plus dette Lian Li Window Kit,"Blue Aquarium",Sort - For PC6x/PC60xx Bilder : http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/p...pc602busb/1.jpg Dette vil funke med ? http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/w...58xx/w658bb.jpg http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/w...58xx/w658bg.jpg Og hva syntes dere er kulest. Grønt eller blått ? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle lianli kasser er vel like innvendig så det skal gå bra. Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja, det skal gå greit. Grønt er kulest :smile: Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Greit! Men foresten EL GUDO er tilbake. Neon andre som har noen flere meninger og dele med meg ? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kjøp Cd deksler vis de har igjen så slipper cd-rommene dine ø ødelegge kassa di Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Oki! PS : Det skrivebordet der har jeg lol! Prikk makent! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg tengte også å kjøpe det kabbiset . hvis det har en hel hardiskramme nede. feks pc 7 mangler toppen. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg tengte også å kjøpe det kabbiset . hvis det har en hel hardiskramme nede. feks pc 7 mangler toppen. Innmaten i det hele tatt er prikk lik f.eks. PC65. Jeg har et PC602B, mens en venn av meg borti her har PC65. Kabinettet hans er helt likt, bortsett fra farge og uttagbart brett for hovedkort (og den lille, overflødige viftebryteren i fronten ) Skjønte forsåvidt ikke helt hva du mente med diskrammen i PC7. Har ikke sett PC7 innvendig, men hvis du lurer på noe ang. PC602B er det bare å spørre. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 det jeg mente var at din hardiskramme er firkantet. mens den på pc7 er som en U. kansje bare på noen jeg vet ikke. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 du papirpose . her du noen bilder av systemet ditt. Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 hvoffor ikke lakke cd-romene dine .. og mekke eget akvarium da vell>! .. mye tøffere Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 det skulle gå greit med gullfisk. de har enorme mengder glykogen i hjernen (hvilket betyr at du kan halshugge dem og de kan fremdeles leve noen timer) og er generellt ganske motstandsdyktige. Bare pass på at de er små nok til å kunne snu inne i akvariumet... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 går sikkert greit. Men du får det samme resultatet, mye billigere - ved å kjøpe et par plastfisker, putte i en tynn plastplate med vann, som du monterer på et kabinett uten 'deksel'... Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 det jeg mente var at din hardiskramme er firkantet. mens den på pc7 er som en U. kansje bare på noen jeg vet ikke. Hva er galt med U? Trodde alle hadde U jeg :-? Edit: ja jeg har pc7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå