Gå til innhold

Årets Bruker 2010 - Finale

AltF4

Anbefalte innlegg

Da nærmer vi oss slutten på dette året, som også er det første hele året til Innlegg.no - og det er på tide å kåre

Årets Bruker 2010!

Avstemningen er satt opp etter rekkefølgen brukerne ble nominert i. Tittelen "Årets bruker" bæres med andakt og verdighet for det er en meget hyggelig påskjønning til brukeren som vinner den. Derfor er det fint om dere begrunner hvorfor dere stemte som dere gjorde, men dette er ikke noe krav.

Finalen vil gå til 12. januar, og siden 3 brukere hadde like mange stemmer vil det bli 4 kandidater i finalen.

Kom igjen og stem folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Mammakamel og Lakus! Zealuu er en tilsynelatende utømmelig kilde til kunnskap og velskrevne innlegg flere burde forsøke å etterligne, meg medregnet.

Når det er sagt så er også Lakus en viktig bruker i mine øyne - han har på mange måter skapt malen for gode førsteposter, er alltid hjelpsom om han kan og går ikke av veien for å hverken si sin mening eller argumentere for sine synspunkter.

Lenke til kommentar

Min stemme gikk til AlfF4. Hans oppgave som moderator forhindrer han ikke i å være en hyggelig og ydmyk fyr. Selv på internett. Det skal han få respekt for. + så liker vi noen av de samme spilla, så det går vel noen poeng der også.

Runner up må nok være Zealuu, for å være helt erlig, selvom Lakus også markerer seg.

Lenke til kommentar

Og med det (altså for 22 timer siden egentlig) er årets avstemning ferdig. Takk til alle som har nominert og stemt, dessverre nådde aldri aktiviteten helt opp.

Like fullt er det hyggelig å vinne, jeg hadde ærlig talt ikke trodd det med tanke på hvor mye som blir diskutert her på forumet av så mange gode brukere. Å bli kåret til Årets Bruker er meget hyggelig, men jeg hadde ikke blitt det om jeg ikke hadde mange gode brukere å diskutere med! Takk til dere som har stemt på meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...