Mr.C Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 jeg er ute etter en pc som kan ta de fleste spill uten problem og med høy grafikk men som også har plass til det. men jeg liker også og holde på med msn og alt det i bagrunden er det noe spessielt jeg burda for og forbedre det. Jeg har sett på komplett og har ikke veldig mye penger så trenger litt hjelp med det. jeg fant denne pc-en http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 men bytta ut og fjerna alt pc skjerm og tastatur og spill og ente opp med Ahead Nero 9 Essentials OEM CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD Battlefield Bad Company 2 Vietnam Skjermkabel HDMI-DVI M/M 2m Støtsikker PC-eske SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Antec Nine Hundred Midi Tower Sort Silver Power SP-SS500 500W PSU Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S AMD Athlon II X4 640 MSI 870A-G54, Socket-AM3 Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, WD Caviar® Blue™ 1TB 3,5", SATA 6 Gb/s Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit og lurte på om dette var bra for 7200 med frakt. eller er det noe jeg kan gjøre med den som vil gjøre den bedre for en biligere pc (dette er det lengste jeg kan strekke med med budsjet) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kjøp bigtower, det skjermkortet trenger litt plass til både seg selv og varmen det produserer. Lenke til kommentar
Mr.C Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Kjøp bigtower, det skjermkortet trenger litt plass til både seg selv og varmen det produserer. holder det ikke med det jeg har? og hva vil bi efektene bli vis jeg ikke kjøper det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Varmere komponenter= Kortere levetid. DU må støvsuge oftere, og det er vanslig å komme til når du støvsuger. SKal du bytt skjermkort eller noen andre komponenter kan du plutselig se at det ikke er plass og du må bytte uansett. Jeg har hatt miditower i alle år, byttet akkurat til Big tower og allerede merker jeg fordelene. Mye enklere å holde orden og ha et rent og kjøligkabinett. Lenke til kommentar
Mr.C Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Varmere komponenter= Kortere levetid. DU må støvsuge oftere, og det er vanslig å komme til når du støvsuger. SKal du bytt skjermkort eller noen andre komponenter kan du plutselig se at det ikke er plass og du må bytte uansett. Jeg har hatt miditower i alle år, byttet akkurat til Big tower og allerede merker jeg fordelene. Mye enklere å holde orden og ha et rent og kjøligkabinett. Men hvor kan jeg da få takk i det eller vilket kabinet burde jeg ta da? osv siden de jeg så kostet ganske mye og jeg har nådd grensen min Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 De har jo det hos komplett, og det er et flust av kabinetter å velge imellom. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605770 Dette har jeg, meget fornøyd. Fine løsninger og stilrent. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603995 Kjølig bigtower, er kjent med In-Win og de leverer gode produkter. Rimelig. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=369755 Et populært valg, kjølig og god byggekvalitet. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg vil absolutt annbefale å legge noen kroner i et bigtower, dette gjelder nesten uansett om du skal ha et gedigent skjermkort eller ikke, hvorfor? Det svarte Mammakamel veldig bra på, bedre lufgjennomgang, enklere å rengjøre og du har bedre plass generelt. Lenke til kommentar
Mr.C Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg vil absolutt annbefale å legge noen kroner i et bigtower, dette gjelder nesten uansett om du skal ha et gedigent skjermkort eller ikke, hvorfor? Det svarte Mammakamel veldig bra på, bedre lufgjennomgang, enklere å rengjøre og du har bedre plass generelt. men er det noe anna en big tower som er anbefalt eller virker resten greit? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Synes det så greit ut jeg. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, jeg fant desverre ikke mitt bigtower på komplett, godt mulig det rett og slett er litt gammelt. Men, en kompiss kjøpte Cooler Master HAF 932 for en liten stund siden, var med han når han byttet om, og det var mye og god plass, og han har ikke klaget en eneste gang. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå