Irondoffa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hello my fellow gamers!! Jeg leter etter spill som ikke er så mye i media eller får mye oppmerksomehet men forsatt er fete spill, for eksempel "Hacker" spillene. Jeg liker IKKE urealistiske spill med monster dreping og diverse, jeg leter etter spill som gir noe mening. Kan noen her gi meg noen titler jeg burde prøve? Sjanger spiller ingen rolle bare det har en mening og en bra historie om så er Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Tja, hvis det er de "Hacker" spillene jeg tror du mener, så kan du alltids se på Uplink. Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Alpha Protocol, Har fått ett dårlig rykte, men etter du bruker en time på det er du hekta, guarranteed Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Alpha Protocol var overraskende bra. Og mye god humor i dialogene! Anbefales. Lenke til kommentar
Irondoffa Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Takk for dere svarte :-) Fikk kjøpt Uplink og liker det veldig bra Endret 2. januar 2011 av Irondoffa Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Om du har DS har du mye snacks få har hørt om eller bryr seg om. Nå for tiden spiller jeg 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors veldig mye. Det er riktignok ikke kommet ut i Norge ennå, men det er noe av det beste jeg har prøvd noensinne. Ellers har vi jo Lufia: Curse of the Sinistrals, en steamwork-remake av Lufia 2. Og det funker. Likte du Blue Dragon på xbox360 må du prøve Blue Dragon: Awakened Shadow på DS. Skjermene er mindre, men resten er minst like bra som hos storebror. Lenke til kommentar
rlmaers Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis du liker Uplink, så bør du også følge med på Subversion fra samme utvikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå