Bjonski Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Spiller du på Crossfire? Mener det er to PvP servere. Hadde vært kult å spille sammen. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Spiller du på Crossfire? Mener det er to PvP servere. Hadde vært kult å spille sammen. spiller på crossfire nick moridie Hero my league http://dcuosotp.enjin.com/home Add meg på ps3 Endret 21. januar 2011 av Drakor Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Har laget en liste over de som spiller. Tok ikke med de som spilte i beta. Crossfire(PvP): Bjohansen (Hypnoturd): Sergeant - Villain Draift (SushiZ): Sneakyspank - Villain Drakor (Ervik82): Moridie - Hero Remmos (Rimesmoker): Chilly Willy - Villain Wolverinne (?): Wolverinne - Villain TulkinNor ( ? ): Ashani - Villain Goransol ( ? ): Postei - Hero For All Season (PvE): Amored ( AmoredPSN ): Amored - Hero Ukjent/Ikke oppgitt: Ingeplinge (Ingeplinge): ? - ? Mal [b]Server:[/b] Navn (PSN Nick): Nick ingame - Hero/Villain Endret 28. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Godt tiltak, Bjohansen! Lenke til kommentar
Wolverinne Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har laget en liste over de som spiller. Tok ikke med de som spilte i beta. Crossfire(PvP): Draift (SushiZ): Sneakyspank - Villain Bjohansen (Hypnoturd): Mr Incredible - Villain Drakor (Ervik82): Moridie - Hero For All Season (PvE): Amored ( AmoredPSN ): Amored - Hero Ukjent/Ikke oppgitt: Wolverinne ( ? ); Wolverinne - Villain Mal [b]Server:[/b] Navn (PSN Nick): Nick ingame - Hero/Villain Jeg sjekker så fort jeg kommer hjem i dag Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 akkurat kommet hjem med spillet. ingeplinge på psn Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det absolut ingen drawback for ganking i spillet? Blitt griefet av highlvs i hele kveld Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det absolut ingen drawback for ganking i spillet? Blitt griefet av highlvs i hele kveld PVE ftw. PVP når du selv ønsker det Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dcuo er umulig å oppdrive i Bergen. Vært over hele byn, ingen som hadde det inne. Satser jeg får tak i det i Oslo på mandag:-) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det andre som gjentatte ganger får error som sier:"Unable to download key confiuration files" når de prøver å starte spillet? Begynner å bli litt forbanna nå, egentlig... Lenke til kommentar
Espen891 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Norwegian Heroes søker norske folk, vi er bare 4 hadde vært greit med noen flere send en mail in-game. in-game navn Gary FoX og er på serveren Crossfire vi er hero Psn: ATK1212 Endret 24. januar 2011 av Espen891 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Er det andre som gjentatte ganger får error som sier:"Unable to download key confiuration files" når de prøver å starte spillet? Begynner å bli litt forbanna nå, egentlig... Fikk det to-tre ganger i dag, men kom alltid inn etter at den meldingen kom opp. Vanskelig å bestemme seg for en character å spille på. Har levlet et par stykk. Høyeste er en sorcerer/two handed. Vurderer å lage en fire/rifle som tank og kle han som en soldat. Endret 23. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er det andre som gjentatte ganger får error som sier:"Unable to download key confiuration files" når de prøver å starte spillet? Begynner å bli litt forbanna nå, egentlig... Fikk det to-tre ganger i dag, men kom alltid inn etter at den meldingen kom opp. Får det hele tiden, jeg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Eg vant denne special editionpakken gjennom gamer.no sin konkuranse. Men er det sånn at det koster å spele online i dette spelet på ps3? Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja det er nok en månedtlig beløp her også. Men det er lovet måndtlige oppdateringer med innhold, så du vil jo få mer innhold. Noe som kan forsvare den måndtlige utgiften litt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så langt synes jeg det er verdt det! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Eg vant denne special editionpakken gjennom gamer.no sin konkuranse. Men er det sånn at det koster å spele online i dette spelet på ps3? Skulle kanskje gjort litt research før du blir med i en konkurranse for et MMO? Litt dumt dersom du faktisk ikke vil spille det pga. månedsavgift. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Eg vant denne special editionpakken gjennom gamer.no sin konkuranse. Men er det sånn at det koster å spele online i dette spelet på ps3? Skulle kanskje gjort litt research før du blir med i en konkurranse for et MMO? Litt dumt dersom du faktisk ikke vil spille det pga. månedsavgift. hvis eg velger og ikkje spele det så blir det ikkje pga månedsavgiften då 100kr ikkje er rare greiene. Endret 26. januar 2011 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Endelig fått patchet opp spillet. Tok litt tid kan en si. Sitter å vurderer hvilke server jeg skal begyne på. Er gankingen fæl på pvp serverene? Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg startet spillet for to dager siden og gikk umiddelbart på Crossfire PVP server. Jeg har vært utsatt for ganking en del ganger, det verste var vel da en lvl 18 hero på død og liv skulle jule meg opp gjentatte ganger mens jeg forsøkte å bestige Bell Tower. Men, altså, han tok meg vel 3-4 ganger før jeg uansett fikk fullført questet, og jeg så ikke på det som et problem. Jeg er jo forsåvidt vant til ganking fra da jeg spilte WoW, så om ikke motstanderen er fullstendig, komplett idiot så synes jeg det er helt ok. Tilogmed litt gøy å klare å stikke unna. Utover det har jeg bare blitt drept en gang her, en gang der, men ikke noe jeg ser på som noe problem. Om du tåler å dø litt randomly av spillere på powertrip synes jeg man skal gå for PVP, av det jeg har erfart selv er det ikke så ille, hvertfall ikke på Crossfire, som mange gir uttrykk for. Og så, litt mer random, jeg har spilt WoW i mange år samt diverse andre MMO's, men tutorials og forklaringer i DCUO er ikke akkurat noe å skryte av. Det er svært mange ting jeg overhodet ikke har peil på føler jeg, og ting som feks å groupe med andre er noe jeg ennå ikke har prøvd meg på. Jeg er bare lvl 6 på min main da, ettersom jeg har rerollet et par ganger. Fra nå av blir det å spille min main frem til jeg føler jeg har lært mer, i stedet for å rerolle hver gang jeg vil ha forandring. Ingame nicket mitt er Chilly Willy, er villain og spiller som nevnt på Crossfire.. Jeg er Ice, brawler, metahuman. Om noen inviter meg, enten til group eller league eller guild eller whatnot, så er jeg med på hvasomhelst Får ikke min turtle beach x31 til å funke med mic på min PS3, så er uten voicechat, men jeg har keyboard så teksting går fort. For øvrig er min PSN ID Rimesmoker, det er bare å legge meg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå