Gå til innhold

x-box "problemer"


hingsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt unødvendig, med tanke på at PS2 og GC klarer det uten å bli svett engang.

Men min står i kontakten hele tiden, så det plager ikke meg noe særlig.

 

Når det gjelder spillutvalget så er det opp til hver enkelt å avgjøre mener nå jeg. Jeg kjøpte min pga. Halo og Amped (sistnevnte førte til at kontrollen knakk når den møtte veggen :lol:)

 

Akkurat nå venter jeg bare på True Fantasy Live Online, har en følelse at det kommer til å slå an. :)

Lenke til kommentar

Chipping av boxen min er ikke aktuelt. Ganske enkelt fordi jeg ikke gidder. Har null problem med å bytte disc, filmer ser jeg enten på DVD'en eller PC -> TV når det gjelder musikk har jeg et anlegg som tar seg av det.

 

PS2'en derimot, skal få seg en brikke. Jeg gidder rett og slett ikke vente på Xenosaga som sannsynligvis aldri kommer til Europa.

Lenke til kommentar

Det er faktisk problem med å chippe de aller siste xboxene som kom, v.1.3

 

Men ingenting er jo umulig, med litt knoting så får en det nok til. Det greieste er nok alikavel å kjøpe v.1.2 eller eldre. (Sjekk serienr før du kjøper)

 

Ellers så er xbox genial til å spille film, musikk og slik.. Den spiller lett filmer over nettverk så du trenger ikke kopiere hver minste ting du skal se/høre først.. trenger ikke sette i en dvd en gang..

Lenke til kommentar

Jeg vil si at dette er et normalt "problem". Det er slik med min XBOX også, den kan stå i noen timer uten strøm og likevel starte opp igjen uten å måtte stille klokken. Men lar du den stå i litt under et døgn, da må du stille klokken siden batteriet har blitt tappet ut!

Lenke til kommentar
igrunn derfor eg kjøpte meg ein x-box. Den skal chippes. Har ein PS2 fra før av med minst 20 orginale spill. Gidder ikkje kjøpe meg i hel på den jevla x-boxen. Ser masse muligheter med chipping av den boxen  :D

 

 

du Liker og si "jevel" og "jevla"?

 

*telle tell telle* sa eg det en gang? hmm.. :roll:

Lenke til kommentar
eg kjøpte min for 3 uker siden. Så det er nok ikke forandra på.  :evil:  

noe av det tammeste jeg har vert med på. Som om det elendige spill utvlaget til x-boxen ikke var nok?!  :p

Hvis du synes X-Box er så j***** dårlig, hvorfor kjøpe det? :lol:

 

Lurer jeg også på :) Og hvorfor trekker du ut strømkontakten til xboxen hele tia?

 

Ja, true fantasy live online minner meg nesten om zelda, bare online, med voice chat; woho :woot:

Lenke til kommentar
Lagde de ikke no modifiseringer for å liksom "umulig gjøre" chipping? LoL Ikke at jeg noengang har trodd det funka men...mener de gjorde forsøk (kasta bort mere penger på å prøve å stoppe piracy med andre ord :p )

 

Chipping funker forsatt, men de endrer på kopibeskyttelsen på platene hele veien slik at de ikke virker med eldre pirat bioser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...