Joachim_F Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kvalitet betyr ikke alltid suksess, noe disse spillene er gode eksempler på. Les hele saken Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Brøderbund? Jaha... Knall artikkel, ser det er en hel del av klassikere som har gått meg hus forbi, merkelig siden jeg pleier å få med meg det som er av spill.... Grim Fandango var jeg faktisk ikke klar over at ble en "flopp", jeg trodde alle likte det spillet jeg, vet iallefall at jeg gjorde det. Fikk lyst å spille det på nytt igjen, om jeg bare klarer å finne plata mi Edit: Jah... Brøderbund var tydeligvis riktig det, og jeg som hele tiden trodde det skulle være O i stedet for Ø der, ikke at det gir mer mening men... Endret 1. januar 2011 av Phelix Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ah, gode gamle Grim Fandango. En virkelig perle som desverre solgte lite. Fikk nesten lyst til å spille det igjen nå når jeg så skjermbildet i artikkelen. Et annet spill som også hadde fortjent høyere salgstall er Psychonauts. Det er virkelig et godt spill som jeg koste meg masse med. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ville nok King's Bounty her for min del. Ett av de beste spillene jeg har spilt i nyere tid, og så vidt jeg vet holder salgstallene seg nede... Skulle gjerne visst hvor langt nede tho... Lenke til kommentar
Sortkatt Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hmm. Nå fikk jeg lyst til å finne fram CDene med the last express igjen. 1 Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ah, gode gamle Grim Fandango. En virkelig perle som desverre solgte lite. Fikk nesten lyst til å spille det igjen nå når jeg så skjermbildet i artikkelen. Et annet spill som også hadde fortjent høyere salgstall er Psychonauts. Det er virkelig et godt spill som jeg koste meg masse med. Føler med deg. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ctrl+F "Shenmue" Hvor er det? Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Grim Fandango kom i skyggen av The Curse of Monkey Island som ble lansert på omtrent samme tid hvis jeg ikke husker helt feil. Prøvde en demo av Outkast og ble ikke akkurat imponert. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Planescape Torment: Tidenes beste historie i spillenes verden etter min mening. Og når jeg så artikkelens tittel, det første spillet jeg tenkte på Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ctrl+F "Shenmue" Hvor er det? Vet ikke, kanskje i noen av de andre delene? Står klart og tydelig Del 1. Du asså, gluping1. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Flott artikkel. Ser frem til del to og kanskje litt info der om Hostile Waters...lov å håpe. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 dette er rett og slett tragisk, selv om det eneste som jeg øyeblikkelig syns ser bra ut, er The Last Express... og kanskje Massive Assault. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Husker jeg hadde en CD med Grim Fandango-demo på, men fikk den aldri til å fungere. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Joachim_F: Terenget og bygningene i Outcast bestod av voxel piksler. Det var dette og ikke ray casting som rendermetode som var grunnen til de høye maskinkravene. Ray casting er en svært effektiv render metode, men med detaljnivået og mengden voxler i Outcast ble det ganske slitsomt for selv de raskeste maskinene som var tilgjengelige. Lenke til kommentar
M3L33M45T3R Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nå fikk jeg lyst til og finne fram Grim fandango cd´ne. 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Grim Fandango hadde en fin big box! denne er min men synes artcoveret er veldig bra på boksen! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Grim Fandango var en fantastisk spillopplevelse. Husker det godt enda. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Grim Fandango er tidenes beste spill i min verden. Historien og stemmeskuespillet var fantastisk, og jeg har aldri sett i nærheten av noe så nydelig i et spill som det gjennomførte art deco- og film noir- pregede universet Tim Schafer & Co hadde skapt. Vanskelig å spille det på dagens PC'er så det fortjener virkelig en remake med oppgraderte kontrollmekanismer og grafikk. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Grim Fandango er jo uten tvil et av de beste spillene noensinne. Utrolig synd at den solgte dårlig ja. Den serverer en av mine favoritthistorier noensinne på tvers av alle medier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Grim Fandango er tidenes beste spill i min verden. Historien og stemmeskuespillet var fantastisk, og jeg har aldri sett i nærheten av noe så nydelig i et spill som det gjennomførte art deco- og film noir- pregede universet Tim Schafer & Co hadde skapt. Vanskelig å spille det på dagens PC'er så det fortjener virkelig en remake med oppgraderte kontrollmekanismer og grafikk. Enig. Tidenes beste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå