Gå til innhold

Hvordan stoppe hacking-forsøk av battle.net konto?

Anbefalte innlegg

Jeg har en battle.net-konto, men en eller annen fjott prøver stadig å endre passordet. Senest i dag fikk jeg beskjed om at noen har "glemt" passordet, så jeg må trykke en link for å resette det. Jeg vet det er tvilsomt, men er det noen mulighet for å hindre dette annet enn å slette kontoen og lage en ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan forandre hvilken mail som er knyttet til bnet inne på bnet-kontoen sine alternativer. Nå er jeg ikke helt sikker på om det er noen som kan svaret på det hemmelige spørsmålet ditt og dermed stadig har rekvirert nye passord ("forgot password" osv.) eller om du bare får veldig mye phishingmail, men det er uansett en god idé å ikke slenge rundt på mailen du bruker til ting som battle.net og steam. Phishinggutta får jo nødvendigvis tak i mailen din et eller annet sted, og jo færre steder den er registrert, jo bedre.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg har fem e-mail adresser nettopp for å slippe å slenge de rundt. En er bare til nettbutikker, battle.net og så videre. En er til venner og familie, en til jobb og så videre. Jeg fikk en del spam på battle.ent mail adressen, men det stoppet av seg selv. Etter en stund begynte det igjen, men det har vært stopp lenge. Sannsynligvis er det bare en eller annen idiot som klikker seg inn på adressen min og trykker Forgot Password. Selv om det er den ekte kontoen hjelper det jo ikke siden mailen kommer til meg, så jeg må endre passordet manuelt. Jeg er ikke akkurat bekymret for å få kontoen hacket. Om den skulle bli hacket har jeg bare starcraft 2 der uansett, og jeg har ikke engang giddet spilt det oe særlig. (ble litt skuffet, for å si det mildt.) Jeg trengeri ikke kontoen før Diablo 3, og blir den nåværende kontoen hacket før det lager jeg bare en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...