Tomhah Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hei! Jeg og min yngre bror ser etter spill vi kan spille sammen. Ettersom lillebroren min ikke er like gammel som meg, er det greit at spillet ikke er for "ille". Vi har spilt CS:S, BF2, Roller Coster tycon 3 osv før. Mamma er dog ikke heeelt happy for at han spiller skytespill, men BF2 for eksempel går bra. Men Amnesia feks, tror jeg ikke er noe for han ;P Har dere noen forslag? Splinter Cell kunne vært kult, men tror det blir "heavy". Er åpen for alle mulig spill, men helst til PC. Kan også være singleplayer spill (som roller coaster tycoon), hvor det kan være "første mann til ditt og datt", ol. Men det beste hadde vært å kunne spilt sammen LAN. Noen som har noen forslag til noen kule/morsomme spill? Endret 31. desember 2010 av Tomhah Lenke til kommentar
Materie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Strategispill pleier å være morsomt med andre. Spesielt hvis du går for 2 vs 2-kamper hvor dere samarbeider. Selv pleier jeg å spille endel Age of Empires 3 med en abv brødrene mine og noen andre, men eksempelvis Starcraft 2 har også gode muligheter for slikt. Du skal heller ikke gå av veien for å skaffe deg noen mods - du kan få mye glede ut av dem uten å måtte betale en krone. Lenke til kommentar
Hoppihavet Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bilspill funker jo alltid fint. Trackmania feks, gratis er det og. Ellers har du jo Chicken Invaders Lenke til kommentar
Jaanus Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Mine beste erfaringer: -Trine -Splinter Cell: Chaos Theory (Ingen andre var like bra coop) -Borderlands -Serious Sam 1 -Doom 3 -Swat 4 -Neverwinter Nights 1 Lenke til kommentar
NicolaiF Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Garry's mod er jo gøy, og ikke for blodig Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ja, garry's mod er å anbefale. Mye moro å finne i det spillet, med tanke på at det er så mange servere som tilbyr mye moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå