Vegar Jansen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 iPad. iPad overalt! Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vent med å kjøpe. iPad er flere mangler. Vent på oppfølgeren for å se på den. Leverer ikke den så kjøp heller et Android basert nettbrett. Dropp iPad. Apple kommer til å fortsette med sensuren, så bruk heller pengene på et fritt alternativ. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Android...ikke få å meg til å le. Skal ha meg en iPad iløpet av 2011, vente på iPad 2 blir ikke aktuelt da den nok ikke kommer til Norge før 1 år slik som den første iPad..den kom jo ikke til Norge for mange ukene siden. Endret 30. desember 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gjest Per Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvorfor gidde å kjøpe et produkt man vet er planlagt foreldet? Ipad kom nettopp til Norge, og snart kommer Ipad 2....med den markedsposisjonen Apple har, så burde det ikke være så vanskelig for dem å lansere et produkt SAMTIDIG over hele verden! Typisk at Norge blir en dumpingsplass for gamle produkter, og Ola Nordmann løper å kjøper. Jeg skaffet meg Ipod touch 1 generasjon når den kom, var ikke lange tiden jeg hadde den før oppdateringer kom som gjorde at touchen ble "gammel" Nesten ingen apps som støttes lenger og man sitter igjen med en "vanlig" Ipod. Og Iphone er jo en vits. Apple lanserer "ny" Iphone?? De ser pokker meg omtrent identiske ut hele serien! Og Ipaden kan man ikke gjemme under en stol at det bare er en forvokst Iphone. Altså ikke noe nytt spennende eller innoativt. Og jeg tviler sterkt på at Ipad 2 blir noe særlig mer spennende. Apple burde få seg kuer eller noe, for noen som er flinkere til å melke et produkt skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Gjest Martin Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Android...ikke få å meg til å le. Funker da minste like bra som IOS på mobiler, så hvorfor ikke nettbrett? Personlig er jeg likegyldig mtp. nettbrett da begge deler har store begrensninger iforhold til laptop osv. og jeg da automatisk vil savne endel funksjoner. Uvisst hva jeg ville valgt av Galaxy tab og ipad. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 iPad yayyyyyyyyyyyy!!!!!!!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 iPad er genialt! Fatter ikke at noen gidder å kjøpe en under halvparten så stor dårlig iPad-kopi som atpåtil er dyrere (galaxy tab).. Lenke til kommentar
nilspl Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg støtter de som mener at iPad er et flott produkt som sikkert kommer til å bli bedre etterhvert, men det er også klart at det vil komme konkurrenter som kan være vel så bra som iPad. Det viktige for Apple er om de klarer å holde forspranget når de videreutvikler iPaden. Jeg har lest noen artikler om hva vi kan forvente av den nye iPaden; denne artikkelen og denne artikkelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg