Odesseiron Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dette er våre favorittspill fra året som har vært. Les hele saken Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bare det å plukke ut 3 favoritter blant alle spillperlene vi fikk servert i 2010 virker som en nesten umulig oppgave. Alltid gøy å lese slike kåringer, selv om man selvsagt ikke nødvendigvis er 100% enig om vinnerne. Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Rart at RDR vinner og er nominert i så mange av kategoriene når kun 1 av dere har RDR i favorittspill lista si. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 De personlige listene er fra seks av de ti som sendte inn nominasjoner til den generelle kåringen. Derfor kan det se en anelse skeivt ut. Vi er også to skribenter som har NHL 11 høyt oppe på våre personlige lister, uten at det er på topp tre i noen av kategoriene. Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skjønner, har ikke noe i mot RDR altså, syns bare det så rart ut at nesten ingen av dere hadde spillet på lista deres. Men da har du jo gitt en god forklaring på hvorfor Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 For meg lå ME2 over RDR på beste historie og beste enspilleropplevelse. Ellers er jeg ganske enig i det meste. Hvor er God of War III thou? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Man kan trygt si det har vært et bra spillår når spill som Alan Wake og Heavy Rain fullstendig drukner i andre kvalitetstitler. RDR fortjener virkelig all skryt imo. Lenke til kommentar
tpok Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er fornøyd med å se at CoD ikke dukket opp på noen lister! Men skuffet over å ikke finne Gran Turismo på noen. Men R:D:R fikk hvertfall rett kåring! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 For enkelte av oss var det jo festlig at de bestemte seg for å drite i å gi ut Red Dead på pc.. Men vil de ikke ha pengene mine skal de selvfølgelig få slippe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tipper det kommer til PC også i løpet av 2011. Får bare håpe det blir bedre optimalisert enn det GTA IV var når det kom til PC. Har ikke prøvd det selv, men leste om mange problemer med den versjonen. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Artigt å se spriket i favorittspillene deres Overraskende at heavy rain ikke er noen plass, og at så få har god of war3 på topplisten sin.. at sistemann har Enslaved på femteplass og ikke feks God of War 3 synest jeg er vanvittig merkelig, kan da umulig ha spillt gjennom begge? Setter man de to spillene opp mot hverandre blir det jo walkover.. smaken er som baken Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå blir jeg litt lei av at nesten alle spillsider favoriserer RDR slik. Alle som har prøvd RDR og BC 2 er bombesikkert klar over hvilket spill som faktisk har den beste lyden. Jeg skjønner bare ikke hvordan dette spillet kan vinne f.eks beste lyd? De fleste våpnene høres like ut og spillet tar seg ikke akkurat særlig godt ut på hjemmekinoanlegget. RDR var et enormt skuffende spill, for min del. Det å ri var ikke morsomt i det hele tatt, og blir ikke dette enda verre når en må bruke over halve spilletiden sin på å ri? En annen ting som irriterer meg er den ekstremt enkle skytemekanismen. Selv om det kommer hundre mann og skyter på deg, noe som forekommer ofte, så klarer du å plaffe dem alle ned uten noe problem. Jeg synes også at utviklerne kunne ha hjulpet oss med å gjøre spillet mere fritt. Etter man har rundet historien i sandkassespill bruker det vanligvis å være en hel del å gjøre, men ikke i RDR. "Wihoooo! Nå skal jeg spille poker i flere timer!!! Det kommer til å bli så morsomt!". Det jeg vil si er at det er ingenting bortsett fra det å gamble som en kan gjøre når historien er ferdig. Ja, det var min mening, da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Lyd omfatter ikke bare lydeffekter, men også musikk og ambiens. Der kommer RDR naturlig nok bedre fra det enn BC2. Jeg skjønner ikke helt bemerkningen om at Metro 2033s grafikk ikke imponerer teknisk - greit nok at anmeldelsen var basert på 360-versjonen, men var det ingen som i det hele tatt tok seg bryet med å teste det på PC senere? Ellers noterer jeg et passe stort kryss i taket siden jeg er enig med Tonny om Alpha Protocol. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Når det såtr "Beste Lyddesign" så tenker jeg på teknisk utført lyd, for det er vel det det betyr? Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) "Det at folk gulper opp ordet «episk» over en lav sko plager vettet av meg, og det skyldes ikke bare at bruken er regelrett feilaktig. Det er nemlig urimelig overfor Mass Effect 2 å bruke det om noe annet." Virker som om artikkelforfatter også bruker "episk" feilaktig. Den episke sjangeren er ganske bred, men grunnlegende definisjon av epos er jo en lang historie, med mange karakterer og som oftest rik på heltedåder. Å si at det er urimelig overfor ME2 og snakke om episk angående andre verker blir jo hvertfall feil, da adjektivet "episk" bare er en betegnelse på noe som er, eller minner om, episke verk. Alle som har fullført videregående vet jo dette. Endret 30. desember 2010 av Block Lenke til kommentar
Frax_InnleggNO Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dette gleder meg veldig og er enig i masse av disse spillene. Er også nå 100% sikker at dette er det beste av norsk spillmedia nå for tiden Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Beste Enspiller delen : 1 . Halo Beste Flerspiller delen : 1 L4D2 Min liste gjennom alt Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Bare det å plukke ut 3 favoritter blant alle spillperlene vi fikk servert i 2010 virker som en nesten umulig oppgave. Alltid gøy å lese slike kåringer, selv om man selvsagt ikke nødvendigvis er 100% enig om vinnerne. Helt enig i at det har vært mange spill perler i 2010, men å plukke 2-3 favoritter har ikke vært vanskelig for min del. Mass Effect 2 er uten tvil årets beste spill, et episk romeventyr med et univers som knuser det vi får i Star Wars. Nr. 2 på listen min er like klar som nr. 1; Red Dead Redemption. Fantastisk open world western spill med nydelig grafikk og en spennende story. Kanskje litt vanskeligere å rangere nr. 3. Spill som BC 2, Just Cause 2, Mafia II, GoW III, Bioshock 2, Halo Reach, Darksiders, Splinter Cell Conviction, Alan Wake, F1 2010, NFS Hot Pursuit og Sports Champions har alle gitt meg mye spill glede. Endret 30. desember 2010 av BioDex Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Syns det er teit at dere sier at FF serien har tapt seg de siste årene. når dere la ff 13 på anbefalte kjøp Fra en FF nerd Lenke til kommentar
Materie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 "Det at folk gulper opp ordet «episk» over en lav sko plager vettet av meg, og det skyldes ikke bare at bruken er regelrett feilaktig. Det er nemlig urimelig overfor Mass Effect 2 å bruke det om noe annet." Virker som om artikkelforfatter også bruker "episk" feilaktig. Den episke sjangeren er ganske bred, men grunnlegende definisjon av epos er jo en lang historie, med mange karakterer og som oftest rik på heltedåder. Å si at det er urimelig overfor ME2 og snakke om episk angående andre verker blir jo hvertfall feil, da adjektivet "episk" bare er en betegnelse på noe som er, eller minner om, episke verk. Alle som har fullført videregående vet jo dette. Du glemmer det faktum at ord er i konstant endring, og benyttes forskjellig av forskjellige personer, i forskjellige sammenhenger. I spillbransjen har ordet episk opptatt en betydning nærmere "fantastisk reise", og således kan det argumenteres for at et spill som tilbyr noe slikt har større rett på å kalles episk enn ett som ikke gjør det i samme grad. Og til Gamer, fine lister. Får håpe RDR kommer på pc, slik at også jeg kan få prøvd det etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå