Gå til innhold

Minsker forspranget til Apple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knapt noen som bryr seg om Windows CE 7. Fra england rapporteres det at mobilene er tungsolgt så de sliter. Det er levert tilsammen ca 1,5 mill telefoner med Windows CE 7 fordelt på en hel rekke modeller og det er bare en brøkdel av hva Samsung har solgt av 1 androidmodell.

Mobiler med Windows CE 7 er rett og slett ikke kult blant unge, og de som liker stor større størst raskest osv har mye å velge mellom. Det er ikke slik som med HTC HD/HD2 som skilte seg ut mht spec. ALLE har modeller som konkurrerer fullt ut på spec nå.

I løpet av første halvår kommer HP med WebOS-telefoner og alt mulig annet, og de er istand til å pushe produkter ut i markedene, og Nokia bør ikke undervurderes.

iPhone kommer forsatt til å selge bra. Linuxmobiler inkluder Android kommer til å ta den største biten av markedet, mens Microsoft må sloss om smulene sammen med RIM.

Det vil gå lang tid før Microsoft tjener penger på dette (om de noen gang kommer til å gjøre det). Spørs på hva aksjonærene sier.

Lenke til kommentar

Jeg holder meg langt unna Android og Android Market etter at jeg leste at noen tullinger "lekte" med folk ved å putte falskt virus på Android Market. Beviser bare hvor lite sikkerhetsbevisste de er, og når hvem som helst kan legge inn drit uten at folkene bak Android Market bruker god tid på å teste og godkjenne det før det slippes ut på Android Market. Jeg er glad jeg bare liker AppStore og iPhone forever null problemer med det :)

Lenke til kommentar

Android Marked er i sin helhet bare søppel. Jeg gikk over til Android fra iOS for 2 uker siden nå (Desire HD), og Marked er en stor skuffelse! Veldig mye søppel og applikasjoner som er laget av 8 år gamle gutter som for syttende gang samler sammen et smått antall bakgrunnsbilder og publiserer det som en applikasjon! Google må gjøre noe drastisk med Marked, for ellers ender det opp i mer kaos enn det allerede er. De kan i det minste kontrollere at applikasjonene som blir sendt inn faktisk er brukbart og ikke full av bugs. iOS er milevis foran Android på dette punktet, og ikke få meg til å begynne å snakke om spillene til Android.

Lenke til kommentar

Ikke alle her som uttaler seg(som om de vet noe) er helt up to date..

HP..?? Seriøst, når man uttaler seg(eller formulerer seg slik) at HP skulle være en konkurrent mot Android ELLER Windows Phone 7(det heter IKKE Windows CE7!) så har man ikke helt fulgt med. JODA, det er mange butikker som har HP skrivere, MEN vi som vet, vet at HP har prøvd seg før med mobiler, og har etter en stund gitt opp, FORDI forhandlerene IKKE vil selge HP mobiler..! DET er en historie for seg selv som jeg ikke skal gå innpå her..

Nokia bør ikke undervurderes nei, men nå har de tabbet seg ut i endel år da, rart at man skal være SÅÅ optimistisk på ALT bortsett ffra Windows Phone 7.. Har Steve Ballmer eller noen fra MS vært slemme mot deg eller din mamma..?

Jeg har veldig tro på Windows Phones, men vet at det er en tøff kamp om brukerne med tanke på hvor lenge iPhone sin butikk har vørt på markedet, og ikke minst slik MEDIA pusher ut reklame om Apple sine produkter, uten at Apple selv må lage en eneste annonse, så og si.. HVILKEN annen device i hele verden får nyhetsoppslag på første nyttårsdag i beste sendetid om at alarmen ikke funker..?? Noen måtte kjøpe NY sydentur til 20.000,- da de ikke våknet tidsnok til å komme seg til flyet, HVOR finner journalistene disse nyhetene, og folka..?

Jeg ville slengt mobilen langt åt h**vete om min var så ustabil som en iPhone viser seg gang på gang til å være. Men media trykker den til seg, og lager topp lister over apps til iPhone, produsenter lager apps og TV-reklame, endelig en egen apps til iPhone.. DA er det ikke rart at den dessverre selger så bra, og at andre sliter med å kunne komme opp i samme antall apps eller brukere på bare noen måneder((Windows Phone 7).

Men, jeg vil ha KVALITET, ikke bare kvantitet!!

BTW. Hvor er Bada i denne artikkelen..? :-))

Lenke til kommentar

Kommentar til den over; Ikke frekt oppfattet, men NOPE min Bada mobil er laaaaangt fra kaputt, hvorfor skulle den være det..?

Høres ikke ut som du vet hva Bada er for noe, siden du sier jeg har en iPhone kopi laget av Bada... JEG ler høyt.. hehehe..

Bada er et eget OS, som er fra Samsung, hvilket jeg har på min Samsung Wave, hvilket igjen jeg er VELDIG fornøyd med, OG som blandt mange andre også i mobilen.no har fått terningkast 6..

har du ikke fulgt med?

Lenke til kommentar

Til deg over:

hehehehe.. HVEM er HVEM sin Copycat..? Jeg har ikke brydd meg så mye om Iphone, så jeg har ikke tenkt over HVORDAN deres apps ligger.. Men Bada sine apps ligger slik de gjør i Android og slik de gjør på Nokia, og faktisk Windows Mobile 6.5.. WHO cares hvem som fant opp hjulet..! Et hjul er da ikke dårligere på en Opel enn på en BMW, så lenge det er rundt..?

Så lenge noe funker, hvorfor lage noe nytt..??

Slik ikonene/appsa ligger på Bada har de vel liggget på en Windows-PC siden Windows 95, om ikke før det..

ÅÅÅ!! SÅÅÅ lei av Fanboys som tror Apple ligger først med alt, og alt annet er copycats, og derfor dårligere..

iPhone må jo suge noe helt J**LIG da, for de har vel Bluetooth(eller ikke sikkert det er kommet til iPhone ennnå??), og det var det jo Sony Ericsson som kom med først.. Eller iPhone må jo suge, for de var ikke først med touchskjerm mobiler... Som sagt, blir så trøtt på slike kommentarer om at alt annet suger, bare fordi det ikke er et halvspist eple på devicen..

HER var det opprinnelig snakk om applikasjoner, og tidligere her så er bare spørsmålet hvorfor IKKE Bada er nevnt, da de også har en STOR app-butikk.. Om man ikke liker Bada fordi man ikke har prøvd det får være en annen sak, men det har lite med temaet her å gjøre..

Lenke til kommentar

Du er vel en annen suring, fordi Android eller Nexus One (ADoShit eller Drittnummer En) mobilen din er kaputt igjen? LOololoOoL Android er full av bugz og glitches og det er ikke så "fantastisk" etter min mening, eksempel her http://mobilen.no/wip4/sms-troebbel-for-htcs-toppmodeller/d.epl?id=49197 og her http://www.amobil.no/artikler/ufrivillig_sms-rulett_med_android/76780 ser du? iPhone og OSX er ikke perfekt, men det er heller ikke Android eller noe som helst annet operativsystem. Det kommer nemlig an på hva du selv liker å foretrekker, ikke hva en fanboy promper ut og forteller at han sin mobil er best, jeg driter i alle fall hva andre mener om at jeg liker og foretrekker iPhone. Nei, jeg er egentlig ikke iPhone men liker ting som faktisk virker, uten grove feil som for eksempel Android (ADoShit) har :D

mente "jeg er egentlig ikke iPhone-fanboy men..."

Lenke til kommentar

ROFL alarm? Klarer du ikke å våkne om morran uten alarm? Å sende en SMS til feil person er faktisk "Litt" værre for å si det slik. Sier ikke at iPhone er best, men at jeg liker best iPhone, jeg foretrekker den. iPhone in my heart, lurer på hvorfor jeg ikke kjøpte iPhone før jeg.. jeg var også skeptisk til iPhone men det var FØR jeg hadde prøvd en :) Og du? Jeg synes iPhone har bra batteritid, jeg hadde selv en AnDoShit (Android) mobil, ræva batteritid. Holdt ikke ett døgn en gang... :( men den slutta å virke heldigvis, kameraet frøs og måtte restarte hele telefonen. Neste dag ville den ikke starte opp.. blank skjerm. Men den havna i søpla. Ville prøve Apple iPhone... 100% fornøyd no way back :)

Lenke til kommentar

Android er som fyren som tar med sei ei ny dame hjem hver helg å "koser" seg uten kondom. Går som regel greit...men i ny å ne får han noen kjipe problemer der nede. Men en skjebnefull dag vil han få noe som vil forandre livet hans for alltid.

Da velger jeg heller et mer beskyttet system...kanskje ikke like godt..men det er trygt :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...