megselv_InnleggNO Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Heisann Har kjøpt en bundle med xbox slim og kinect, og i akkurat den boksen er ikke strømadapteret med. Men jeg trenger dette, fordi jeg kommer til å ha lang avstand mellom boks og sensor, og har funnet at den eneste måten å gjøre det på er å bruke adapter, pluss vanlig (aktiv) 5m skjøte-usb bakover til boksen. Så; er det noen som vet hvor jeg får tak i dette løst, ELLER som har det til overs? Har du kjøpt slim og kinect hver for seg, har du det til overs... Har du kjøpt kinect før, og så oppgradert xbox'en til slim, har du det til overs... Fikk du begge deler til jul i et ukoordinert innkjøp fra farfar og morfar eller fatter og svigers ... har du det til overs ... Anyone? Og for ordens skyld; er det noen som har testet opplegget jeg må ha; (Kinect-sensor + strømadapteret til Kinect + 5m usb skjøteledning + xbox slim)? Lenke til kommentar
torToro Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvorfor må du ha adapteret? Kinect må uansett tilkobles xboxen med usb. Har du lang nok usb kabel trenger du ikke noe mer. Adapteret er kun til gammel xbox som ikke klarer dra kinect fra usb. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Har du nyeste xboxen (som kommer med kinect) bruker du ikke strømkabel. Det er bare for de som har "gammel type", så bare koble i rett i boksen den ene kabelen fra kinect |edit| Ops, noen som hadde svart i mellomtiden ^_^ Endret 28. desember 2010 av AllFather Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Leste du brosjyren som følger med kinect riktig vei? : p Går rimelig klart fram av den at det bare er xboxer pre-slim som trenger både usb-kontakt og adapter. Siden slim støtter WiFi ut av boksen slipper du også å bruke den ekstra usb-kabelen for å forlenge tilkoblingen til den separate wirelessdingsen gamle xboxer må ha. Endret 28. desember 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå