V. Haugen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sikkerhetsselskap begriper ikke at folk bruker PC-en totalt ubeskyttet. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Stort sett alle leverandører leverer pcene med prøveversjon av antivirus, dette er noe en helt vanlig bruker ikke begriper seg på, dermed ender det opp med at brukeren har et antivirus som ikke er aktivert og ikke beskytter like godt. Også windows update er lett å overse hos den vanlige bruker. jeg mener at pcer skal leveres med gratis antivirus og at windows update skal mase mer når det kommer viktige oppdateringer. mvh Mikael Wolden Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg mener at antivirus burde følge med alle nye PC-er og ha minst 5 års gratis abonnement, da slipper folk å bry seg mer med det. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva skal anti virus selskapene leve av om dette er gratis. Dette "gratis" maset henger ikke på greip. Ingenting er gratis over tid.. Ting koster penger... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vel... PC-produsentene kan kanskje inngå avtaler? Når man betaler flere tusenlapper for en ny PC, da forventer man faktisk at man får valuta for pengene. I dette landet her er jo det avgifter og gebyrer på alt mulig, men neida du og mange andre sier "Betal mer" så løser alt seg.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg syns ikke en pakkeløsning for antivirus er veien å gå, det finnes så mange dårlige løsninger man kan betale for at jeg ikke ønsker å betale for antivirus jeg ikke bruker. Selv kjører jeg gratis-programmet AVG, meget godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Så lenge betal-løsninger som Norton ikke bare er dårligere enn gratisalternativer for privat bruk (Avast!, AVG, osv.), men også jevnlig forstyrrende ("obtrusive") og farlig bloated, lever antivirusbransjen utelukkende på folks uvitenhet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Bruker Microsoft Security Essentials og er veldig fornøyd. Og det er 100% gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg