Joachim_F Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vi har plukket frem noen av de rareste historiene fra spillindustrien. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Å kjære, kjære Joachim! Aldri har jeg lest en så morsom og underholdende artikkel som denne! Lo så å si gjennom hele artikkelen, og jeg merker at jeg skal tenke meg om neste gang jeg mener et spill er "ulovlig" vanskelig! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Wizardry-utviklerne må ha moret seg kostelig på kundenes bekostning. "Tenk at det finnes så mange som betaler for digital masochisme!" Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Hehe, bra artikkel! Virtual Boy ja... Virker jo rett og slett elendig ut uansett hvordan en vrir og vender på det. Neo Geo derimot.. Hadde aldri prøvt et Neo Geo spill før i mitt liv (tror jeg) før jeg sjekka ut 'Neo Geo Station' på PS3 nå nylig. Imponerende spill! Likte godt Magician Lord. Kjekt med spill historie. Sjekk ut 'Rise of the Video Game'. 5 deler på Youtube. Endret 27. desember 2010 av Istapp Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Haha Super artikkel! Jeg har en kort, historie som topper nesten alt dette, da! Bamco (tales studio) lager en haug med satans gode spill. Nyligst tales of graces (f). Men istedenfor å lokalisere det, lokaliserer de en billion jævla naruto spill!! fuuck! Vårtids lokalisering for the major loose! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 For en fantastisk artikkel ja Dette spritet opp en ellers hard dag for meg ihvertfall! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vittige greier, får se om litt halveis implmentert 3D blir noen suksess denne gangen AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Morsomt lesestoff, og en bra artikkel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vittige greier, får se om litt halveis implmentert 3D blir noen suksess denne gangen AtW Om det faller sammen enda en gang kan det bli veldig spennende å se om det kommer tilbake i løpet av vår tid. Finfin artikkel! Visste ikke at det var derfra Desert Bus kom. Snakk om nyttig søppel ^_^ Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fantastisk artikkel! Har ikke ledd så godt av en slik tekst på lenge. Lenke til kommentar
ridethedevil Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Fantastisk artikkel. Endret 28. desember 2010 av ridethedevil Lenke til kommentar
dpolsrod Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Veldig fin artikkel og morsomt å lese om de kreative metodene, men jeg må påpeke at det ikke er James og Elwood Blues - derimot Jake og Elwood Blues. Viktig å få med riktig navn her. ;-) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Wizardy hørtes jo skikkelig hardcore ut.. Lurer på hvordan folk ville reagert i dag hvis man måtte tilbake og spille Mass Effect 1 om igjen hvis man døde i ME2 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Det er moro å se at artikkelen falt i smak, takk for tilbakemeldingene (og takk til dpolsrod for rettingen, har fikset navnet nå) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva tenkte de på? P E N G E R Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Haha! Det å kjøre buss rett fram i 8 timer uten mulighet for pause er galt i seg selv, men når utviklerne legger til automatisk helling til høyre slik at man ikke kan jukse, må man begynne å lure på penger var det eneste de tenkte på Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Flott artikkel, men savnet ET. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Haha! Det å kjøre buss rett fram i 8 timer uten mulighet for pause er galt i seg selv, men når utviklerne legger til automatisk helling til høyre slik at man ikke kan jukse, må man begynne å lure på penger var det eneste de tenkte på Hvis man skal jukse i et spill som handler om å kjøre rett frem - hva er da poenget med å spille det? Jeg liker forøvrig ideen bak den pakken med spill. Morsomt at noen vil lage dritt med vilje bare for å irritere folk, og slik sett kan man kanskje trekke sammenligninger til No More Heroes som mange ganger er laget halv-knøvlete med vilje. Særlig 8-bitssekvensene i NMH 2. Endret 29. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Kello Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mye bra lesing. Minner meg om et Japansk program der han skal runde gamle spill. Mye crapy spill. http://tvnihon.com/forums/viewtopic.php?f=171&t=1379 Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Første jeg tenkte på når VirtualBoy dukket opp: http://www.youtube.com/watch?v=OyVAp0tOk5A Endret 30. desember 2010 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå