Gå til innhold

Fullspekket Battle.net/WoW-konto til salgs!

Anbefalte innlegg

Battle.net konto med svært opparbeidet World of Warcraft konto, Starcraft 2 og Warcraft III RoC + TFT

Som tittelen beskriver følger det med flere Blizzard-spill, men jeg velger å bruke teksten til å beskrive WoW-kontoen, da den er verdt absolutt mest.

Etter 6 lange år har jeg nå bestemt meg for å avslutte eventyret, og gi slipp på kontoen jeg har brukt mange tusen elskverdige timer på. Kontoen har så mange charactere og innhold at jeg ikke kan beskrive alt, men jeg skal ta for meg det viktigste. Med denne kontoen har du ALLE muligheter, enten om du vil levle fra starten av med heirlooms, tanke eller heale Cataclysm heroics/dungeons, eller å starte å levle i Cataclysm-områdene.

Kontoen har altså alle utvidelsespakkene – Burning Crusade, Wrath of the Lich King og Cataclysm.

Characterene mine er i hovedsak fordelt på Spinebreaker og Balnazzar. Jeg kommer altså til å liste opp det viktigste på disse serverene.

Balnazzar

Heirlooms: Stamina/Strength Plate shoulders og chest, Agility/Stamina Leather shoulders/chest, 2H Mace med agility/stamina, 1H sverd.

Characters

– Level 80 Orc Shaman med 450 herbalism og 430 Alchemy. Epic healer gear og epic enhancement(DPS) gear.

– Level 85 Blood Elf Paladin(Holy) med 525 mining, 500 blacksmithing, 320 fishing, 450 cooking. Har holy-gear med 332 itemlevel(329 er kravet til heroics). Og omtrent samme level protection-gear i banken.

– Level 80 Undead Priest med ca. 430 tailoring og 350 enchanting. Helt OK gear fra Justice points/Heroics i Lich King.

– Level 85 Night Elf druid med 525 herbalism, 525 alchemy, ca. 500 cooking og 350 fishing. Feral gear til tanking med omtrent 120k liv.

– Level 84 Dwarf Warrior med 525 mining, 500 blacksmithing, 320 fishing og 450 cooking. Bra protection gear for levelen, med omtrent 100k liv.

Utenom disse characterene har jeg også en level 57 Orc Warrior med mining/blacksmithing, en level 42 Undead Hunter, og en level 30 Night Elf druid. Husk at det finnes heirlooms for å levle paladin, rogue, warrior, hunter og druid på denne serveren.

Spinebreaker

På denne serveren har jeg følgende heirlooms; Stamina/Strength Plate shoulders og chest, 2 forskjellige 1H sverd.

Characters

– Level 78 Undead Mage med tailoring og enchanting omtrent 400-420 skill.

– Level 72 Troll Hunter med 372 Leatherworking og 429 Skinning, har også 372 First Aid skill.

Bloodfeast – Level 80 Orc Warrior med 450 Mining og 440 Engineering, samt 450 First Aid skill. Gear for både protection og tanking.

På denne serveren har jeg også en level 70 Orc Death Knight og en level 50 Tauren Warrior.

Gull

På Balnazzar har jeg omtrent 11000 gull på Horde-characterene(til sammen). Og omtrent 27000 gull på Alliance-characterene. På Spinebreaker har Horde omtrent 5000 gull.

Alle characterene har selvfølgelig også korresponderende riding-skill.

Utenom det jeg har listet finnes det en rekke forskjellige alts, blant annet en level 67 human warlock og en 61 human rogue på Ravencrest.

Som du har forstått selv så har du med denne kontoen alle muligheter du kan tenke deg, uansett hva du ønsker å gjøre. Glem ikke at kontoen også TRE andre spill registrert – Starcraft 2 og Warcraft 3 med utvidelsespakke.

Merk: Har aldri kjøpt gull, så ingen risiko for ban.

Alle characters er også klar for Realm Transfer / name change / faction change osv.

Kontoen selges for høystbydende over 4000,-

Foretrekker å selge til en person i området slik at vi kan foreta handelen pr. person. Ved å gjøre det slik får du også muligheten til å logge inn på kontoen og se ”varene” før du kjøper den. Men langdistanse-handel er mulig det også.

Av sikkerhetsårsaker linker jeg ikke til armory-profiler, eller utgir navn på characterene. Om det er ønskelig kan jeg sende deg link til armoryprofiler.

Ta kontakt på [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg eier bilen min, får likevel avgifter i posten. Bare at svært lite av det jeg betaler der kommer meg til kode, i motsetning til med WoW :p

Vi betaler 7,5 milliarder i årsavgift i året, rundt regnet. Det er de avgiftene du får i posten på å eie bil i Norge.

For 2011 er det satt opp 15 milliarder i veiarbeid i statsbudsjettet.

You do the math om hvem som får hva til gode...

Lenke til kommentar

Det er lov å selge kontoen sin, men ikke med tilhørende karakterer. Du eier kontoen og står fritt til å selge den videre, men alt i kontoen som karakterer osv er eid av blizzard og er derfor ikke lov å selge ifølge EULA.

Tatt rett fra EULA/Terms of Use:

Ownership.

All rights and title in and to the Service (including without limitation any user accounts, titles, computer code, themes, objects, characters, character names, stories, dialogue, catch phrases, locations, concepts, artwork, animations, sounds, musical compositions, audio-visual effects, methods of operation, moral rights, any related documentation, “applets,” transcripts of the chat rooms, character profile information, recordings of games) are owned by Blizzard or its licensors. The Game and the Service are protected by United States and international laws, and may contain certain licensed materials in which Blizzard’s licensors may enforce their rights in the event of any violation of this Agreement.

No Ownership Rights in Account.

NOTWITHSTANDING ANYTHING TO THE CONTRARY HEREIN, YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT YOU SHALL HAVE NO OWNERSHIP OR OTHER PROPERTY INTEREST IN ANY ACCOUNT STORED OR HOSTED ON A BLIZZARD SYSTEM, INCLUDING WITHOUT LIMITATION ANY BNET ACCOUNT OR WORLD OF WARCRAFT ACCOUNT, AND YOU FURTHER ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT ALL RIGHTS IN AND TO SUCH ACCOUNTS ARE AND SHALL FOREVER BE OWNED BY AND INURE TO THE BENEFIT OF BLIZZARD.

Du eier INGENTING.

Salg av konto er ikke tillatt:

Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.

Blizzard does not recognize the transfer of World of Warcraft Accounts or BNET Accounts (each an “Account”). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with any Account. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the “real world” of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for “real” money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg eier bilen min, får likevel avgifter i posten. Bare at svært lite av det jeg betaler der kommer meg til kode, i motsetning til med WoW :p

Vi betaler 7,5 milliarder i årsavgift i året, rundt regnet. Det er de avgiftene du får i posten på å eie bil i Norge.

For 2011 er det satt opp 15 milliarder i veiarbeid i statsbudsjettet.

You do the math om hvem som får hva til gode...

Det er kun årsavgiften. Hva med veiavgift? Avgift på bensin og diesel? Avgift når man kjøper bil ny? Omregistrering? Alt i alt blir det nok en god del mer enn 16 milliarder til sammen.

Og for den saks skyld, hvor går pengene? Du tror ikke de blir delt jevnt over hele landet? Det aller meste går til store byer på sørlandet. Her i distriktene i nord hvor vi faktisk trenger pengene ser vi knapt et øre til dem. Det er ikke lenge siden de diskuterte å endelig asfaltere en vei her, men de måtte velge mellom to veier fordi de ikke hadde råd til å asfaltere begge. Resultatet er at vi som ikke fikk asfalt ødelegger bilene fordi veien er så dårlig. Seriøst.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...