fitzpatrick Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hei, jeg fikk far cry 2 til jul og nå har jeg aktivert det OG oppdatert det. Men når jeg trykker quick match, eller hva det er på multi-player så sier dem: Trying to join candidate (1) så fortsetter den til (3) så sier den: Can't find ANY suitable matches. Er alle serverene nede eller er det noe feil med min PC?.. Internettet mitt er HELT på topp, så det kan ikke være det som er problemet. Firewallen er NEDE også. Takk! Remi Endret 25. desember 2010 av futurepilot Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) et er kanskje ingen som spiller online. Folk sitter for det meste og spiller CoD, Battlefield og Halo nå. Endret 25. desember 2010 av fantomena Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Eventuelt kan du sende en mail til Far Cry 2 support. Du finner dem nok hvis du leter Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har selv hatt problemmer med online delen på far cry 2, men det er på Xbox360. Men jeg prøvde bare flere ganger og tilslutt kom jeg inn på en server. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror ikke du skal se bort i fra at det bare er veldig få som spiller FC2. Det er to år gammelt, og slo liksom ikke helt an. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Gikk på trynet ja, noe jeg egentlig ble sjokkert over. Spillet har sinnsykt store åpne landskaper og en awesome editor for å lage custom maps og mods. Hva skjer? Jo da lager vi trasig ubi login system og gjør multiplayer kartene knøttsmåe. Kartene var mindre enn CS maps ............. utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå