Joachim_F Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Den etterlengtede hjernetrimmeren får utgiver. Les hele saken Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Uff, EA betyr Dollar og Hollywood spill konsolisering (på godt og vondt, mest vondt for min del), så aldrig gode nyheter når de starter å få den ene kloa i noe. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 EA er fortsatt milevis bedre enn Activision. Kjøpes på dag 1. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har ikke EA forbedret seg? Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Snodig. Jeg har alltid trodd at EA var en bitter konkurrent til Valve og deres steam-plattform. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvorfor trenger Valve en utgiver egentlig? Lenke til kommentar
Masterno Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Smart gjort av ea Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Uff, EA betyr Dollar og Hollywood spill konsolisering (på godt og vondt, mest vondt for min del), så aldrig gode nyheter når de starter å få den ene kloa i noe. Når man ser på tidligere konsollversjoner av Valve-spill ser man at frykten din er ubegrunnet. Og med tanke på at EA har hatt den jobben siden The Orange Box i 07 ser man at det ikke er noen fare for at de ødelegger over tid heller. Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Først og fremst må vi tenke på at det er ikke EA som utvikler Portal. EA er simpeltens bare en utgiver, og det gjør ikke så mye. EA har hatt opp -og nedgangs perioder som utgiver, men jeg har troen på at de vil klare seg utmerket. EA er trossalt den mest populære spillutgiveren, og å ha portal blandt ett større publikum enn det allerede har er jo bare flott-flott. Jeg sier selvfølgelig ikke at det ikke kan skje komplikasjoner. EA har for altid vært min fiende i spill markedet. De har kjøpt, endret og sparket spillutviklere, melket ut søppel og truet med å droppe gode spill titler som Mirror's edge, etc. Så absolutt, ikke tro jeg virkelig støtter dem, men jeg forbanner dem ikke helt heller. Det er i hovedsak opp til Valve hvor mye de har lyst å ble hersjet med. Jeg er forsåvidt enig med Chokke. Hvorfor trenger valve en utgiver? De har jo Steam i lomma! De har en stor spill front, og (antakeligvis) mye penger. De kan rettogslett starte sin egen utgivings byrå. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Først og fremst må vi tenke på at det er ikke EA som utvikler Portal. EA er simpeltens bare en utgiver Tror du skal være litt forsiktig med å undergrave viktigheten en utgiver har får et spill, som i film bransjen (Hollywood)er det nok de som kan styre både handling, budsjett og hvor publikumsvennlig det skal være\er (noe som mange gamere har startet å kalle Konsoliering). Men trolig er dette samrabeidet litt utenom det vanlige for jeg tviler for at Valve kommer til å bruke EA som hoved utgiver da de selv har STEAM, derfor grubler jeg også esktra over hvorfor EA blir brukt. Endret 23. desember 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Klart, det ligger selvfølgelig noe i skyggen av EA merket på spillboksen, men det betyr dermed ikke at det vil ha store konsekvenser. Ta i utgangspunkt av DICE. EA har lite å gjøre annet enn selve utgivelsene. Selvfølgelig, når de undertegner en kontrakt mellom utvikler og utgiver står det forstått det at det er utgiveren som gir klarsignal om hva som er akseptablert eller ikke. Men det betyr naturligvis ikke at EA styrer hele skipet. Dessuten, hvis EA har sikret seg Portal 2 (en oppfølger) kan vi ane oss at spill følelsen vil holde seg noe det samme som PORTAL. Enig? Endret 23. desember 2010 av Pixan Lenke til kommentar
SynT Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Spørsmålet for mange virker som om folk trur EA vil påvirke utviklingen. Svaret er NEI. Valve driver utviklingen uavhengig av EA, det er kun ein distrubusjons avtale. Og ja det er forskjell på EA/Valve og EA/DICE. DICE eies av EA det gjer ikkje Valve. Endret 23. desember 2010 av SynTerro Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nettop! Men jeg er også enig med Siman. Det hender seg at EA løfter litt på skjørtet og knoter litt i skyggen av deres logo. Det hender seg. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sist jeg sjekket så har EA oppreist seg fra den tiden de kom ut med uferdige oppfølgere. Nå har de jo utgitt (Merk utgitt) flere knallspill. Digger EA, selv om de har failet på noen punkter. (Dungeon Keeper for eksempel.) Lenke til kommentar
moscito Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvorfor trenger Valve en utgiver egentlig? Det er jo fordi de trenger en utgiver til konsollene... til pc derimot Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jaja, bedre enn at Activision står for utgivelsen :3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Først og fremst må vi tenke på at det er ikke EA som utvikler Portal. EA er simpeltens bare en utgiver Tror du skal være litt forsiktig med å undergrave viktigheten en utgiver har får et spill, som i film bransjen (Hollywood)er det nok de som kan styre både handling, budsjett og hvor publikumsvennlig det skal være\er (noe som mange gamere har startet å kalle Konsoliering). Men trolig er dette samrabeidet litt utenom det vanlige for jeg tviler for at Valve kommer til å bruke EA som hoved utgiver da de selv har STEAM, derfor grubler jeg også esktra over hvorfor EA blir brukt. Utgiver sprøyter inn midler der det trengs, og får også ha et ord i debatten for hvordan spillet skal bli. Men siden Valve slipper dette spillet selv til PC (usikker på om EA skal stå for utgivelsen av hardkopi-utgaver, men jeg regner med det) er det rimelig liten tvil i mine øyne om at Valve også utvikler spillet slik de selv vil ha det uten at EA blander seg borti. Valve har ikke selv noen måte å distribuere spillet til konsollene og denne jobben er det EA som får betalt for å gjøre. Det er ingenting å¨gruble over. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 samt det populære hattespillet Team Fortress 2 I see what you did there. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 For ordens skyld, sitert fra artikkelen: "EA vil distribuere den kommende hjernetrimmeren gjennom sitt EA Partners-program." EA Partners er en distribusjonspartner, og deres oppgave er primært å sørge for at spillet kommer ut i alle butikkene. De legger seg ikke opp i selve utviklingen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 samt det populære hattespillet Team Fortress 2 I see what you did there. Jeg også, og jeg trakk på smilebåndet. Det markedsføres tross alt som "The world's number 1 hat simulator". Jeg gleder meg til Portal 2. Noe skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå