TST Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ny luke, nye muligheter! Les hele saken Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 lurer veldig på hva dere har kokt i gang på siste luke når dere starter med en gaming pc som nr1, da må dere nesten over gå den i morgen Lenke til kommentar
Curver Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 lurer veldig på hva dere har kokt i gang på siste luke når dere starter med en gaming pc som nr1, da må dere nesten over gå den i morgen Kanskje de kommer med noen gamle søpplespill ala mulle mekk bygger hus? (mulle mekk er bra unntatt den siste ) Næh kanskje det blir romjuls greier også? Får vente og se, evt. bryte seg inn hos gamer sitt lokale og åpne opp gavene de har der. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg er ikke interessert i gaven, så jeg er ikke med på denne Lenke til kommentar
Caliente<3 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Samem som amir, får bare ønske dere andre lykke til og god jul <3 Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Får håpe jeg vinner da, kunne sikkert blitt en slager her i familien, og det hadde ikke gjort noe å komme i litt bedre form. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hmm, er det tilfeldig at de GIR BORT denne? tror jeg hadde gitt den bort også, gaming skal være slaskesport! Ikke noe for meg med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå