Decline Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 okei,, kunne ikke vært mer enig,, men man burde jo få folk som liker feil kab til å forstå hvem som er best Hva om ikke alle er enige om hva som er best? Dette er jo en subjektiv sak, som alt annet. Vil ikke si det finnes noe kabinett som er "best", det kommer bare ann på smak, hva man prioriterer, hva man har bruk for, etc. (Du siterer ved å trykke quote på noens post) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Nei. verken Lian Li eller Thermaltake på meg.. men dettenoe av det fineste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Lian Li kabinett er skikkelig kvalitet! Liker du utseende er det eneste negative at de er litt dyre. Dette er kabinett for de som ikke tenker på pris/ytelse. Det er _status_ å ha et Lian Li.. Du liker ikke billige løsninger, du liker ikke flashy dilldall, du liker ikke design som skriker 'her er jeg'. Klassisk design som aldri kommer til å gå av moten. Liker du designet til Lian Li, er villig til å punge ut for kvalitet ned til den minste skrue, kjøp det! Thermaltake. Flashy kabinett med røft design og masse duppeditter. Den rake motsetning til Lian Li. Du liker ikke trauste kabinett, du elsker farger, lys.. med dette kabinettet blir du garantert lagt merke til på neste LAN! 7 vifter alle på strategisk viktige plasser, og medfølgende hardcano gjør det til en ypperlig overklokker, kanskje litt i meste laget? En ting jeg virkelig liker med dette kabinettet er 'blowhole'et i toppen, medfølgende uttak for usb, firewire, lyd osv. Dette burde vært standard på alle kabinett Her får du mye for pengene. Jeg vil råde deg til å se litt rundt før du bestemmer deg. Rett som det er kommer du over det perfekte kabinettet for deg. Selv har jeg kommet frem til dette kabinettet: LINK Compucase Miditower sort. En 120mm vifte i front, og en i baken, akkurat passe luftstrøm for meg. En ekstra bonus er at 120mm er mer støysvak enn en 80mm med tilsvarende luftmenge, for ikke å si to 80mm. Hvorfor er det ikke flere kabinetter som har dette som standard?? En annen ting er at det er montert et vaskbart filter foran viften i front, dette er et must for meg. Forøvrig så har både Lian Li og TT dette som standard.. tegn på kvalitet? Designmessig er det ikke mye å si om det, her tenker man pris/ytelse. Til slutt; er du en hyppig LAN'er kan jeg anbefale dette kabinettet fra Antec.. Lanboy. Her får du et kompakt kabinett av aluminium medfølgende vindu og bæresele. Originalt kommer det med en strømforsyning med blå LED i, men denne selges nok separat. Hiv inn et lysrør så har du en helt ok LANboks. Som sagt, det beste rådet er nok at du bør lete rundt, f.eks. se igjennom alle kabinettene på microplex sin side. Det er kun du som vet hvilket design som passer deg best. Ikke minst vil jeg råde deg til å lese de utmerkede testene her på hw.no av kabinett. Håper du fikk noen nyttige tips. Lykke til. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Enig med deg. Men thermaltake sine kabinetter har jo ikke nødvendigvis masse lys of flashing - i motsetning til lian li med masse lys inni (med vindu) plastikkfisker i vann og alt mulig ubrukelige saker. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Dere har vært til stor hjelp.. men jeg ble sterkt betatt av dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SF201T3S må jeg bare si.. masse små greie finesser.. veldig pent å se på. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Kan jeg kjøpe noen slike for å dekke til LG-brenneren og Asus dvd'en min. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Det blir LEPONT som sagt. men en ting jeg ikke forstår. Jeg skal kjøpe det sølv til kr 1 875,00 mens de andre koster 1 965,00 akkurat samme bare i annen farge. Hvorfor det?! noe jeg har oversett. Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Kanskje litt sent nuh men.. ville bare vise deg denne kassa: http://www.globalwin.com.tw/products/case/index.html Har det selbv og er meget fornøyd, veier hele 4kg, LCD display, temp. måler, klokke, neon-lys og 7 farge-valgmuligheter i LCD display. Nokså imponerede synes da jeg...Ja, det følger med kabinett-vifte også...Nevnte jeg plexiglasset? Lykke til med Lepont iallefall Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg har Lepont og synes det er veldig bra, ok pris, god plass, mange plasser å montere kjølevifter, lett kabinett og helt greit utseende. Greit å ha litt utseende på PC'n, men når det gjelder PC er det jo 99% det indre som gjelder den resterende 1% er strøm ledninga Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Kan jeg kjøpe noen slike for å dekke til LG-brenneren og Asus dvd'en min..? spørsmål nr.1 <--- Det blir LEPONT som sagt. men en ting jeg ikke forstår. Jeg skal kjøpe det sølv til kr 1 875,00 mens de andre koster 1 965,00 akkurat samme bare i annen farge. Hvorfor det?! noe jeg har oversett. spørsmål nr.2 <---- Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Tror nok ikke det vil sitte som det skal i Lepont kasse fronten...kan jo maile eller ringe microplex og spørre kanskje Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hmm ser at de har kommet med et nytt kabinett(lanfire) er det fetere enn Xaser III V2000A? Skal bestille meg det så fort jeg finner gryna.Et av de altså :smile: Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hmm ser at de har kommet med et nytt kabinett(lanfire) er det fetere enn Xaser III V2000A?Skal bestille meg det så fort jeg finner gryna.Et av de altså :smile: Fetere? Kanskje... men nei... Med alt det "krimskramset" blir det egentlig for mye... XaserIII V2000+ er stilrent, og rett og slett pent og se på... All denne kranglingen om ThermalTake og Lian Li var egentlig bortkastet... Begge er fine kabinetter, på hver sin måte... Han ble vel lei av kranglingen, og bestemte seg for Lepont :wink: Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 LePont kabinettene som koster mest har gullthumbscrews og den sorte er lakkert på alle sider. Det er de eneste forskjellene jeg kan se. Har selv tenkt på å kjøpe dettehttp://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...SF201S&toc=3055 men det ligger i en vel høy prisklasse for meg. Har også lyst på det sorte (lakkert på alle flater AAAAAAAHHHAHA ), men gulldetaljene står ikke i stil med resten av utstyret mitt.[/url] Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Selvfølgelig er det smak og behag men jeg har aldri likt Thermaltake.. Ser altfor 'Star Wars' Romskip ut.. Nesten som en liten r2d2 med plexiglass i siden.. Lian Li er dyrt, men har man råd til det er de absolutt å foretrekke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå