viuldriftking Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hei har et spørsmål angående å overføre data fra gammel ps3 til ny ps3. Jeg har sett at det går an å koble kabel fra en ps3 til en annen ps3, får å flytte dataen fra den ene til den andre. Det jeg lurer på da, er om alt jeg har på den gamle kommer på den nye. Altså brukere, spilldata, savegames å nedlastet innhold. Noen som har gjort dette å vet? Har tatt sikerehets kopiering fra en ps3 til enn annen før. da fikk jeg ikke med det nedlastete innholdet, å måtte laste det ned på nytt. Det tok flere dager å laste ned å instalere så det gidder jeg ikke igjen nå har jeg mye mere nedlastet innhold så nå tar det sikkert en uke Endret 22. desember 2010 av viuldriftking Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har gjort dette og det medførte litt problemer, men når det virker, så virker det ypperlig. Det er en helt vanlig ethernett kabel og god tolmodighet som trengs her. Anbefaler også å koble begge PS3 til TVen slik at det bare er å skifte kanal for å gå fra bilde på den ene til den andre. Den overfører alt av savegames, filmer og generelt sett ALT! Fungerer glimrende, men følg godt med på hva som står på skjermen, les det grundig og følg det etter punkt og prikk. Tror det var en dårlig kabel som ikke virket så bra som var problemet. Kopieringen tar ganske lang tid, så vil anbefale å sette av en kveld til opperasjonen. Det er også nødvendig og deaktivere og aktivere konsollene (tror jeg), men det blir grundig gått gjennom under opperasjonen. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå