Odesseiron Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 LittleBigPlanet 2 har fått utgivelsesdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Hans Kristian Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 En dag for sent for bursdagen min xD Lenke til kommentar
PolarCow80 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Buhu... Opphavskrav på videoen fra "Final Fantasy VII"... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Må nesten ha dette. 4-player i coop var hysterisk morsomt i eneren, og det å laste ned brukerlagde baner gratis er flott. Selv er jeg ikke så glad i å lage baner, men må vel nesten prøve en gang for å se om jeg får det til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Demoen er forresten ute, hvertfall på USStore Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Gleder meg!! Bestilte collectors edition nå Hvis folk gjerne vil se videon av FF7 little big planet remake, så fant jeg en side etter litt leting. http://www.rpgsite.net/news/907/final-fantasy-vii-remade...-in-littlebigplanet-2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå