dizcon Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kjøpte nettopp dette kortet, og er rimelig forbannet da jeg ikke får det til å fungere. PC-en klikker ved Direct3D, OpenGL og DirectDraw. Både i Windows 2000 og 98, prøvde nettopp en fersk installasjon av 2000 med SP4. Har testet to forskjellige detonator-drivere og driveren som fulgte med. DirectX 9.0a. Testet kortet hos en kamerat, og da fungerte det selvfølgelig perfekt. Han har: MSI Hovedkort Pentium 4 DirectX 9.0a Detonator 43.45 Jeg har: AOpen AK77 Plus (A) hovedkort AMD Athlon 1,33GHz CPU DirectX 9.0a Detonator 44.03/43.45/Siluro-drivere Noe som kan gjøres, eller vil det aldri fungere? Lenke til kommentar
dizcon Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Nå har jeg flyttet pci-kortet som stod under, og det fungerer. 8) Antar at det ble for varmt? Men pc-en hadde selvfølgelig klikket da jeg slo den på i dag morges. Da hadde pc-tv vision stått på hele natta (DirectDraw). Kortet blir skikkelig varmt selv av å ha stått på kun i 2d-modus en stund. Kan det være varmen som er problemet? Noen som kan anbefale ny kjøler? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har du kabinettvifter? Kraftig nok PSU? Lenke til kommentar
dizcon Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 4 kabinettvifter som jeg nettopp satte på bånn gass. Én dørvfifte som blåser rett mot skjermkortet. 360W psu. Lenke til kommentar
dizcon Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg prøvde å redusere strømforbruket nå, ved å fjerne unødvendige disker, vifter og kort, men skjermkortet ville ikke fungere. Jeg tror heller ikke at det er varmen. Hva kan det da være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå