Joachim_F Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Dette taktiske zombiespillet er inspirert av Commandos. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Spennende! Interessant sammensetning av sjangere. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg ELSKET commandos! dette må jeg prøve. Håper det kommer til 360 en gang. Spiller meeeget lite på pc for tiden. Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 ''overfylte av råtnende monstre med hjerne på menyen.'' ... Lo litt godt der Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Litt artig at Commandos skulle nevnes nå iom at jeg akkurat bestemte meg for å ta et gjensyn med serien etter mange år, gjennom gog.com. Overrasket over hvor godt Commandos 1 holder seg både gameplaymessig og visuelt. Hvor blir det forresten av et virkelig commandos 4? De forsøkte seg vel med en slags fps hybrid for noen år tilbake, men den var jo ikke i nærheten av de tidligere spillene. Ikke at det har manglet på zombie-spill i det siste, når det gjelder spillet i artikkelen, men dette så jo ikke så aller verst ut egentlig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg syns allerede synd på stakkaren som må sitte i rullestol under slike omstendigheter. Bortsett fra det så er det en spenstig kombinasjon, som jeg skal vurdere å kjøpe. Endret 22. desember 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Laget i Aurora engine? Finner ingenting om den delen av det tekniske aspektet på siden deres, men det visuelle uttrykket så veldig kjent ut... Selv om spranget fra NWN til Commandos: Behind Undead Lines ikke er ubetydelig. Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Dette hørtes skikkelig kult ut. I alle fall hvis de klarer å lage det som gode gamle Commandos. Fikk så mange gode minner fra å lese artikkelen at jeg gikk inn på steam og kjøpte alle Commandos spillene nå 3€ for hele serien. Da blir det Commandos på meg i jula. Endret 24. desember 2010 av Mabluz Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Folk som synes dette ser lovende ut bør forresten også ha Dead State på radaren. Det er et taktisk RPG satt til en zombieapokalypse, og virker veldig spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå