Joachim_F Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Blizzard tar seg alltid god tid. Les hele saken Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvor er det bildet tatt fra? Kan ikke huske å sett noen zerg-units som ser sånn ut. Er det fra en tidlig versjon av spillet? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er alpha/beta bilder. Husker ikke om det var en tidlig roach eller om den ble fjernet. Lenke til kommentar
lolage Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 mener at det er infected terrans som er satt opp på det bildet, det er en ability Infestors på zerg team kan lage. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er ikke de han sikter til, det er infested terrans, corruptors og rare feitinger som går bak. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Tror det er tidlige infestors, de store rosa boblene som er bakkenheter. Se på planetary fortressen og bunkrne, det virket ganske likt sc1 før. Nå er det jo fantastisk grafikk. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er ikke de han sikter til, det er infested terrans, corruptors og rare feitinger som går bak. De feite raringene er infestors før de fikk ny modell. Nede til venstre ser du en kaste infestation på en ett supplydepot. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Demo messig hadde de jo også med en liten "prøv starcraft 2 i X antall timer" flyers med i spillet også, ganske kjekt syns jeg. Har vel 3 eller noe jeg kan gi ut om noen skulle ha lyst å prøve fullversjon litt Lenke til kommentar
DudeDude Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Haha når jeg først så denne artikkelen på nettside trodde jeg den hadde havnet på forsiden uten at den egentlig skulle være det. Da skjønner man at demoen burde ha kommet litt tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå