Arodem Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kan Donkey Kong komme tilbake etter over ti år i dvale? Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Flott anmeldese. Jeg har kjøpt meg spillet, men ikke fått testet det enda. Men synes det er dumt at Nintendo ikke har lagt inn støtte for Classic Controller, da den er mye bedre å holde i enn Wii-moten sidelengs. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg er veldig enig med dere! Det burde vært støtte for Classic Controller. Det hadde gjort spillet mye bedre. Bevegelseskontrollen blir krampeaktig og mest en gimmick i dette spillet. Men, jeg har aldri problemer med å få det til å fungere - jeg bet bare at jeg hadde kost meg mer med spillet hvis jeg kunne bruke min Classic Controller Plus. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ønsker meg spillet til jul. Er enig i at Classic Controller hadde vært bedre enn Wiimoten. Den er ikke så god å holde i på den måten. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skeptisisme=skepsis Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Skeptisisme=skepsis Se der ja! Har rettet det opp nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Etter å ha spilt litt nå må jeg bare si at Nintendo har klart det igjen. Et fantastisk artig spill som jeg storkoser meg med. Også så mye det er å finne på brettene da. Jeg klarer som regel å finne K O N G bitene, men mangler alltid minst en puslespillbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå