AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Brunbrus Jeg har ikke lyst på sånt lenger. Smaker alle brune julebruser likt? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ja, bare annerledes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Annerledes enn billig rødbrus, that is. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Og godt er det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Åpenbart troll er åpenbart. Hvordan er det med juleøl da folkens? Selv hater jeg det. Alt for mørkt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Åpenbart troll er åpenbart. Hvordan er det med juleøl da folkens? Selv hater jeg det. Alt for mørkt. Det er ingen som hater juleøl, og det finnes juleøl for kjerringer som deg og Erik Det finnes hundrevis av sorter, alt fra Nøgne Ø for den mørke øl-elsker til den lettdrikkelige Aass Juleøl. Jeg anbefaler deg å prøve deg frem i juleøljungelen Barry Alle over 18 år burde tilbringe mesteparten av jula i brisen tilstand. ALDRI full men brisen omtrent hele tiden, da skaper man juleglede rundt seg og er akkurat passe koselig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Brunbrus Jeg har ikke lyst på sånt lenger. Smaker alle brune julebruser likt? CB sin smak finner du ikke igjen noen steder Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Nei, men det er fordi den ikke er noe god. Ingen ønsker å lage en vond brus. Psssst: Hamar & Lillehammer Bryggeriet sin er brun og den er AwEsOmE. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det samme er Villa Farris, men jeg ville aldri kalle det en julebrus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Det er bra ingen har slengt en annen etikett på den enda da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, men det er fordi den ikke er noe god. Ingen ønsker å lage en vond brus. Psssst: Hamar & Lillehammer Bryggeriet sin er brun og den er AwEsOmE. Ehh.. Jo? Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Dahls for alle pengene, ikke noe annet julebrus i hus her. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har fortsatt en flaske CB igjen Skal spare den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå