AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da nærmer vi oss slutten på dette året, som også er det første hele året til Innlegg.no - og det er på tide å kåre Årets Bruker 2010! Avstemningen er satt opp etter rekkefølgen brukerne ble nominert i. Tittelen "Årets bruker" bæres med andakt og verdighet for det er en meget hyggelig påskjønning til brukeren som vinner den. Derfor er det fint om dere begrunner hvorfor dere stemte som dere gjorde, men dette er ikke noe krav. De tre brukerne med flest stemmer den 31. desember går videre til finalen som avsluttes 10. januar. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 *Dramatisk øyråd-musikk, harry dødningshoder og triste tilskuere* Min stemme går til.. Rider of Reason! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg stemte på brukeren jeg selv nominerte; Zealuu. Han skriver saklige og gode poster, går sjeldent vekk fra emnet og klarer å skrive med mye humor til tider. Er heller aldri redd for å si sin ærlige mening, noe som er viktig i et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ikke akkurat noe sjokk hvor den stemmen havnet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg vurderte faktisk å stemme på både deg og Altf4 før stemmen havnet der den gjorde.. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kult! Lykke til alle nominerte =) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Kom igjen og stem folkens! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er det meningen at det skal være mulig å stemme på seg selv? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Det er ikke lov nei, men i praksis er det vanskelig å hindre. Kan oppdatere førstepost når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvorfor skal ikke det være lov? Er det noe stemmesystem i verden i dag som har regler om at det ikke er lov å stemme på en selv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 I det tilfellet at man mener en selv har vært en bedre bruker enn de andre ser jeg ikke noe galt i å stemme på seg selv. Ved nærmere ettertanke tror jeg jaggu jeg skal gjøre det nå. Heldigvis tenker ikke de fleste i de baner som den forrige setningen og ingen har stemt på seg selv her. Det er noe "feil" med å stemme på seg selv, men jeg synes ikke det skal være noen regler mot det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 I en perfekt verden ville man kanskje kunne vurdert seg selv som den beste kandidaten og stemt på seg selv uten å bli uglesett, men jeg skjønner selvsagt at det blir "rart" å stemme på seg selv. Men noen regel mot det synes jeg ikke at vi burde ha. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg stemmer på en som holder orden og ro i forumet. Han er ikke alltid den jeg er mest enig med og vi har hatt om ikke mange men noen uenigheter over tiden. Men når andre lar nerdrage ta overhånd (inkludert meg selv) så holder han seg like rolig, stemmer på AltF4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 I en perfekt verden ville man kanskje kunne vurdert seg selv som den beste kandidaten og stemt på seg selv uten å bli uglesett, men jeg skjønner selvsagt at det blir "rart" å stemme på seg selv. Men noen regel mot det synes jeg ikke at vi burde ha. I mine øyne er det usmaklig og lite fair å favorisere seg selv i en slik avstemning som dette. Det er kun for moro skyld - det er en mulighet for oss brukerne å skryte av hverandre i en høyst uoffisiell konkurranse. Å da skulle skryte av seg selv er meningsløst i mine øyne, da kan man heller skrive en utfyllende profil. Når det er sagt så er det ikke slik at vi (dessverre) er overlesset med hverken stemmer eller nominerte, og det er heller ikke en sak. Vi får heller ta en avgjørelse i plenum om det skulle bli aktuelt en gang. Skal nå sette opp finalen, men fordi jeg har vært lit treg (beklager det) så lar jeg finaleavstemningen gå litt lenger. Takk for alle nominasjoner og stemmer! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg gav en stemme til Error. Stakkaren var den eneste uten en eneste stemme så langt. Ikke at jeg har peiling på hvem det er. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 PS: Finalen er i gang, og her er den. Litt teit å ikke stenge/si ifra om det i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg