Odesseiron Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Filmdiskusjon kan dere i grunn ta et annet sted enn i kommentarfeltet for en artikkel om et TV-spill Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jule helga gikk mye til dette faktisk. Hadde plus'n allerede så testa litt, og litt til. Det var overraskende underholdende! Men vet ikke hvordan det blir i sluttspillet. Da er man ganske lei av å banke folk, som ble nevnt tidligere. Instances via et dungeon finder lignende system fungerer ok, men det er det eneste gruppespillet jeg har hatt. Lvl 18 eller 19 for øyeblikket, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Håper VIRKELIG at de gjør spillet voksnere enn Champions Online. Mer voksent, ikke voksnere. :rolleyes: Jeg gleder meg til å prøve det, men har mine tvil om at det blir bra i lengden. Hva kan man gjøre annet enn å denge folk og leke med kjente og obskure helter/skurker? Du kan jo lære deg reglene http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=voksnere&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j før du kommer med slike uttalelser og den EKSTREMT OVERBÆRENDE smiley'en! :angry: Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Heisann folkens Lurte på om noen kunne forklare meg åssen man snakker i guild? Thx Gjerne legg meg til på ps3 se sign. Takk Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Sannsynligvis skriver du /g i chatten. Har ikke prøvd DCUO ennå, men har spilt en god del andre. Selv om du har PS3 vil du nok ha stor fordel av tastatur. Mer usikker på mikrofon da jeg til dags dato aldri har snakket med andre på den måten annen enn via Skype i helt andre sammenhenger. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har spilt mmo på pcè selv, men har prøvd det du sa. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har sett The cynical Brit's gjennomspillinger av beta'en på Youtube, og jeg må si at spillet applerer utifra det jeg har sett til nå. Kommer til å prøves. Men på PC da. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 The cynical brit? Hvor mange sånne er det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hehe, det er nok mange. Men det er vel bare en på youtube som kaller seg det forøvrig 3 videoer der han tar for seg character creation, startområdet og newbie området (litt). - med hysterisk morsomme kommentarer selvsagt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 http://www.cynicalbrit.com/news/dc-universe-beta-character-creation/ Osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 derja, har ikke youtube på jobben Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg tenkte meg på the cynical Brit, The angry videogame nerd, Fatman sayeth og så videre. Så vidt jeg vet var angry video game nerd den første, men da han ble populær begynte det å bli veldig mange bleke kopier. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 TB har holdt på med radio og casting siden før første sesong av AVGN, selv om det først er nå med cynicalbrit.com at han faktisk lever av det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvordan er spillet for de som testet beta? Har sett en del klipp fra youtube og det ser dritfett ut. Ikke som noe annet MMO jeg har sett, alt er twitch basert, angrep og forsvar. Ordentlig realtime MMO med fysikk i tillegg. Lenke til kommentar
Skunk_InnleggNO Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Noen som vet når PS3 versjonen kommer ut i butikk? Jeg vet at release er 11.01.11, men det ser ut som mange butikker ikke får det før 19-01 osv... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg har i alle fall preordet til PC. ~240kr på D2D denne helga, absolutt ingen upris det, selv om det skulle vise seg å bare være gøy i noen timer. Endret 10. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har i alle fall preordet til PC. ~240kr på D2D denne helga, absolutt ingen upris det, selv om det skulle vise seg å bare være gøy i noen timer. 280kr* er pund og ikke euro. Men fortsatt en super pris. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) 40 kr, jaja. ikke allverdens bare synd jeg ikke slutter på jobb før 1 time etter launch. Endret 10. januar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå