Odesseiron Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nå er det Splinter Cell og Tomb Raider som samles og nyutgis. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg liker at Sony pusser opp gamle klassikere slik at flere får spillt dem. Nå mangler det bare at GTA III, VC og SA får får samme behandling. Da hadde jeg blitt glad. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vonar at samlepakken med Splinter Cell også kjem til XBOX. Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vil gjerne ha de 2-3 første Silent Hill i HD, da blir jeg glaaaaa! Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Dette er bra.Problemet blir om man har tid spille disse med mange&nye spill som er kommet og er paa vei...Men for all del dette er positivt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 No wonder Sony removed the backward compability Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Håper dem lar de blir eksklusiv så vi får fullverdige PS3 spill med awesome grafikk. Multiplattform er blæææh Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tror kanskje det blir kjøp av Splinter Cell-pakka. Har spilt litt flerspiller i de to første og enspillerkampanje i Chaos Theory. Med andre ord mangler jeg to enspilleropplevelser i serien. Lenke til kommentar
Skugge Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Høres flott ut. Kunne godt tenkt meg en utgivelse av Dog's Life (Et Hundeliv) igjen Har gode minner fra det. Dessverre så er spillet ødelagt, så det kan ikke spilles på en Ps2. Men alt i alt er vel dette lite sannsynlig pga spillet var vel aldri så populært, og jeg tviler på at det var eksklusivt til Playstation. Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Høres flott ut. Kunne godt tenkt meg en utgivelse av Dog's Life (Et Hundeliv) igjen Har gode minner fra det. Dessverre så er spillet ødelagt, så det kan ikke spilles på en Ps2. Men alt i alt er vel dette lite sannsynlig pga spillet var vel aldri så populært, og jeg tviler på at det var eksklusivt til Playstation. Tenkte det samme selv! Syntes det var et utrolig underholdene og undervurdert spill. Tviler på at det kommer en remake, men man kan jo håpe. Lenke til kommentar
RemiO_InnleggNO Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 YES!!! E så jæævli glad jeg kjøpte ps3 framfor 360... ELSHKA DA! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Savner fortsatt GT1 og GT2 på psn siden de er en av de spilla jeg spilte mest når jeg hadde psx,road rash 3D er også bra spill. Så det er bra at de vil legge ut klassikere igjen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 No wonder Sony removed the backward compability Ikke sant. Bra at de legger ut gamle klassikere til salgs for en billig penge fremfor at prisene går til værs på det private markedet, men jeg synes det er lite forbrukervennlig å fremdeles skulle håve inn på spill som for lengst har utspilt sin rolle. Jeg synes også utvalget er magert og jeg kan ikke skjønne hvorfor den europeiske PSN skal ha så mye mindre enn den amerikanske, skal man laste ned spill er det ingen vits å ha den europeiske overhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå