lpdevold Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tafatt helikopteraction for det brede spillpublikum. Les hele saken Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Super anmeldelse! interessant, og veldig godt skrevet! Lenke til kommentar
Goofygutt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg likte spillet godt =) Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Dere må seriøst slutte å anmelde drittspill. Kommer en god del gode spill hele tiden, men bare det verste ender opp på Gamer.no. Trist, og waste of space. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 prøvde det på pc men ein logitech extreme 3d pro joystick, fekk ikkje ordna stikke styringa, og med mus og tastatur var det heilt forferdeleg, og eg som hadde gleda meg til eit skikkeleg helikopter spel..... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Dere må seriøst slutte å anmelde drittspill. Kommer en god del gode spill hele tiden, men bare det verste ender opp på Gamer.no. Trist, og waste of space. For å gjenta essensen av svaret du fikk forrige gang du postet dette innlegget: Nei. Anmeldelser av dårlige spill er også nødvendige, like mye som jeg vet hva jeg har lyst på er det greit å vite hva jeg absolutt ikke har lyst på. Dessuten er anmeldelser av dårlige spill ofte god lesning ^_^ Helikopterspill er forøvrig i siste kategori i utgangspunktet uansett. Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tafatt helikopteraction for det brede spillpublikum. Les hele saken Anbefaler Enemy Engaged - Commanche vs Hokum til bare $3 for øyeblikket på GOG. Gå deretter til www.eechcentral.com og last ned modden for å få 20 ekstra landområder + detaljert og pen grafikk på eksisterende + fine 3D-cockpits. Er jo en helikoptersimulartor men det meste kan forenkles. Er som ARMA for helikopter :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå