Gå til innhold

Tomb Raider Trilogy bekreftet til PS3 i mars

Schreiber

Anbefalte innlegg

Først den bra nyheten: Tomb Raider Trilogy er bekreftet til PS3 i mars. Dette vil samle tre Tomb Raider-spill på en blue-ray plate, alle oppdatert til HD.

Den dårlige? De tre spillene er Tomb Raider Legend, Anniversry og Underworld. Jippi... Hvorfor ikke gi oss Tomb Raider 1, 2 og 3 i oppdatert grafikk? Kanskje alle tre og Last Revelation, eller hva det nå het? Da hadde vi snakket. Dette er for sløvt.

http://ps3.ign.com/articles/114/1140977p1.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt enig med deg, men vi må huske at det kun er Underworld av de tre som har kommet til PS3. Nå får PS3-eiere endelig spille de to andre også. I tillegg er Anniversary en remake av det første spillet i serien, så da er jo eneren i boks. Men de skulle gjerne puttet inn TR 2 og 3 også, for de har jeg aldri spillt.

Som du selv sier er Underworld til PS3 allerede, og de to andre er til PS2. Trenger vi de tre i opp-pusset versjon allerede? De aller fleste er enige at de første spillene var de beste, så hvorfor ikke få dem pusset opp? Splinter Cell Trilogy kommer også snart til PS3 i opp-pusset, men det er så vidt jeg vet de tre første spillene, ikke de tre siste.

Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke pusse opp de som startet hele greia i første omgang? Greit nok er Legend, Anniversary og Underworld svært bra, men de trenges å pusses opp så tidlig. Legend er dessuten alt for kort og har for mye action i forhold til utforsking, og Anniversary er jo bare en "Best of TR1". Jeg ville mye heller hatt det ekte TR1 med ny grafikk. Og btw, at PS3-eiere ikke har fått prøvd dem ennå holder ikke. Hvor mange av dagens unge har prøvd TR1 - 3?

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...