orlund Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Her er åtte gode grunner til å heller få et lesebrett. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg liker ikke bøker og aviser, og mener at en netbook (liten bærbar PC) når man er ute er mye bedre på alt unntatt batteritid. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Men om man er som de fleste, velger man mobiltelefon. Minst og har det meste man trenger på farten og man kan ringe og sende SMS. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg bruker iPod med applikasjonene Kindle og GoodReader (PDF-leser). Det fungerer veldig bra, og man slipper å drasse på en ekstra dings. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Og hvor mange av disse e-leser-dingsene kan man ta med seg i badekaret eller på stranden? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 "Du må drasse på en ekstra dings" På hvilken måte må man det?, den erstatter jo eventuelle papirbøker du ville hatt med deg, og enheten er i 95%? av tilfellene mindre enn papirboka. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har hatt Sony sin Touch Reader i over ett år og den er super på flere ting: 1) PRIS: for oss som leser engelsk koster nye bøker rundt 60-70 kr. 2) Kan ha flere bøker lastet inn "på vent" i leseren. Det veier jo ikke noe mere. 3) e-ink er som å lese en vanlig bok - må ha lys som andre bøker, virker faktisk veldig bra i direkte sollys. 4) Flere lesebrett har også mulighet til å spille mp3 filer, så om jeg vil lukke øynene å nyte musikk eller "blokke ut" samtaler på bussen mens jeg leser, er dette alle tiders. Men Papirboka har absolutt sine fordeler: går aldri tom for strøm og passer flott på f.eks. på stranden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg