Gå til innhold

Vilket av disse er best???

Anbefalte innlegg

Sapphire Radeon 9700 128 MB. pris=2033kr

Asus Asus V9560/TD GeForce FX 5600 256 MB. pris=2033kr

Gainward Geforce FX 5600Ultra/Ultra-760XP GS. pris=2065kr

Gainward Geforce FX 5600Ultra/Ultra-760XP 256 MB. pris=2102

Vilket er mest klokkevennligt av desse. Og kan noen anbefale meg en kjølerer eller noe sånt og forklare meg vordan den skal monteres. eller geleide meg til ei side der dei viser det??? kan rett og slett ingenting om PC.. sry..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen tvil ar ati 9700 er et bedre valg enn fx 5600-kortene

fx 5600 er i mange tester dårligere enn ti-kortene,og har bare en båndbredde på ca 8-11

ati 9700 har jo mye mere krefter,nesten like mye som pro-kortet

og med en båndbredde på ca 17 komme du til og mere stor forskjell i 3d mark 2003 fra fx-kortene.

og ati 9700 kan sikkert lett overklokkes til pro ytelse.

Lenke til kommentar

"Du kommer til å merke stor forskjell i 3DMark 2003" <-- Sånne ting er noe av det dumeste jeg hører. Hva gjør vel det? Man kan ikke SPILLE 3DMark, så da har det jo ingen hensikt... Det kortet som er raskest i faktiske spill er det som er best... Helt klart at det i dette tilfellet er Radeon 9700, men om det er raskest i 3DMark er jo helt uvesentlig... Faktisk ytelse er uendelig mye viktigere enn resultater i benchmarks...

Lenke til kommentar
"Du kommer til å merke stor forskjell i 3DMark 2003" <-- Sånne ting er noe av det dumeste jeg hører. Hva gjør vel det? Man kan ikke SPILLE 3DMark, så da har det jo ingen hensikt... Det kortet som er raskest i faktiske spill er det som er best... Helt klart at det i dette tilfellet er Radeon 9700, men om det er raskest i 3DMark er jo helt uvesentlig... Faktisk ytelse er uendelig mye viktigere enn resultater i benchmarks...

sant nok :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...