Sigmund_Freud_InnleggNO Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) En lillebror ønsker seg klassikeren Robin Hood: The Legend of Sherwood til jul, men spillet er fra 2002 og derfor vanskelig å kjøpe nytt. Fant det imidlertid hos Amazon til $24, men i så fall kommer det aldri frem til jul (startet som alltid sent med årets julegaver). De har imidlertid kommet med en spillesjappe på nett, og tilbyr også spillet som nedlastning til $10. I så fall er tanken å bare hive installasjonsfilen(e) og CD-key på en grom minnepenn, og gaven er i boks. Problemet er at jeg ikke har vært borti Amazons spillebutikk før, og jeg er ikke fornøyd med svarene i FAQen. Håper derfor noen her kan svare på følgende. 1) De sier man må ha programvare for å laste spillet ned til Windows, men ikke til Mac. Kan jeg laste ned Windows-installasjonsfilen(e) til en Linux-maskin (min egen), overføre det og en tekstfil med CD-key til en minnepenn, og så er lillebrors klassikerfiks kurrert i det kan kjører filen(e) på sin Windows-maskin natt til første juledag? 2) Informasjonen om tjenesten ser ikke ut til å skille kravene for å bruke tjenesten og kravene for å installere og kjøre en nedlastet spill. Kommer spillene med noen DRM utover den spillet eventuelt ellers har? Game Downloads are only available to US customers We apologize for any inconvenience this may cause you. Please continue shopping on the Amazon.com home page. Som alltid er utakk hva man får fra plate- film- og spillebransjen. Fint med tips om andre steder som selger spillet! Endret 23. desember 2010 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå