Mr Bubbles Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei alle sammen! Jeg hadde nå nylig kjøpt Joe Danger på PlayStation Network. Jeg hadde 33 kroner på kontoen og trykket på "Purchase" eller noe lignende for å kjøpe spillet, men da jeg lastet det ned så kom ikke spillet på menyen der alle mine andre spill befinner seg. Så på nettbanken at de hadde trukket ifra 100 NOK, men jeg har fremdeles ikke spillet. Noen råd? Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg hadde en gang samme problemet, tror jeg. Jeg trykte kjøp og fikk ikke varen opp på PlayStation Store. Viss du kjøpte den for 5minutter siden, kan du vente 1 dag, for noen ganger tar prosessen litt tid. Men viss det ikke kommer opp igjen burde du sende en mail til Playstation europe/norge eller evnt. ringe. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei alle sammen! Jeg hadde nå nylig kjøpt Joe Danger på PlayStation Network. Jeg hadde 33 kroner på kontoen og trykket på "Purchase" eller noe lignende for å kjøpe spillet, men da jeg lastet det ned så kom ikke spillet på menyen der alle mine andre spill befinner seg. Så på nettbanken at de hadde trukket ifra 100 NOK, men jeg har fremdeles ikke spillet. Noen råd? Lasta du ned trial og så kjøpt det så skal det funke. Jeg fikk det problemet når jeg kjøpte pacmann før jeg hadde lasta ned trialen. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har ikke fått testet det, whackedorange, men jeg skal få se og få prøvd det ut. Kanskje det fungerer for meg også. Jeg sendte igår en mail til PlayStation.com óg. Noen som vet hvor lang behandlingstid det er? Kanskje det er full rush i juletiden. Hm. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Nå har jeg fått et nytt problem når det gjelder "redeem codes". Jeg kjøpte Marvel vs Capcom 3 samlerpakke fra USA hvor det fulgte med en DLC kode for å få tak i Jill og Gorath (to nye karakterer). Da jeg hadde tastet inn koden, dobbelsjekket den, og så trykket på enter, så stod det at "the code is not valid" eller noe i den duren. Jeg fikk en mistanke om at amerikanske-redeem codes ikke fungerer på europeisk PSN-konto, stemmer dette? Og er det noen her som vet hvordan jeg får lastet ned denne DLC'en selv om den er amerikansk? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Du må sikkert ha en amerikansk PSN-konto. Jeg har ikke prøvd Marvel vs Capcom, men jeg hadde amerikansk versjon av GTA4, og der måtte jeg kjøpe DLC med amerikansk PSN-kort kjøpt på eBay, og Redeem code/laste ned på den amerikanske kontoen. Etter at jeg hadde lastet ned kunne jeg fint spille på den europeiske kontoen. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Åh, det gikk! Nå behøver jeg ikke å bruke 80 kr for DLC'en. Takk, asdfteam. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå