Laland Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvis det fortsatt er mulig, stiller jeg gjerne opp på de to resterende linjene. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Bare å spille inn Jeg får desverre ikke laget den ferdig før over nyttår da jeg dro til Trondheim i mårrest og kjørte fra den stasjonære PCn min. Håper dette går bra og at jeg ikke blir lynsjet på korset Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Skuffende, men slikt skjer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Når det kom så seint i gang får vi leve med det. Nå blir julen desto lenger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Wazzup? Jeg får desverre ikke laget den ferdig før over nyttår da jeg dro til Trondheim i mårrest og kjørte fra den stasjonære PCn min. Håper dette går bra og at jeg ikke blir lynsjet på korset Det er nok snart release! Hvis ikke har votten en innboks det er mulig å benytte seg av Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvor blir det av denne votten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå